نبود بودجه‌ای برای حمایت از قهرمانان/هزینه از جیب

سرپرست هیئت کشتی استان خوزستان تاکید کرد که بعد از بازگشت قهرمانان خوزستانی از مسابقات نوجوانان جهان، ۳۵ میلیون تومان از جیب خودش به آنها هدیه داده است.

به گزارش گروه ورزش ایسکانیوز، رمضان جمال‌پور  در رابطه با زمان برگزاری انتخابات هیئت کشتی این استان اظهار کرد: ثبت‌نام از کاندیدا انجام شده و منتظر اداره کل ورزش استان و فدراسیون در رابطه با اعلام زمان برگزاری انتخابات هستیم. به احتمال فراوان اواخر ماه جاری انتخابات انجام می‌شود.

بیشتر بخوانید:

 دبیر: من ایستاده‌ام که جلوی هرگونه استرس و مشکلی را بگیرم

وی که بیش از 6 ماه به عنوان سرپرست هیئت فعالیت کرده است، درخصوص عناوینی که کشتی‌گیران خوزستان در مسابقات جهانی نوجوانان به دست آوردند، تصریح کرد: سه نفر در ترکیب تیم ملی در ایتالیا داشتیم که سه مدال طلا، نقره و برنز کسب کردند. ما در حد خودمان با هزینه شخصی به مدال‌آوران‌مان جایزه دادیم، هم زمانی که به آسیایی رفتند و مدال گرفتند و هم بلافاصله بعد از بازگشت تیم به استان، جمعا به سه کشتی‌گیر و یک مربی که همراه‌شان بود 35 میلیون تومان هدیه دادیم.

جمال‌پور تاکید کرد: اینها آینده کشتی استان هستند، نیاز به حمایت دارند. ما بودجه‌ای برای جایزه این بچه‌ها نداریم اینها که هزینه می‌کنم از جیب هست منتها نیاز به حمایت مسئولان استان داریم. آنها هم قول‌هایی دادند که امیدوار هستیم این بچه‌ها حمایت شده و دلسرد نشوند.

سرپرست هیئت کشتی خوزستان همچنین از برگزاری کلاس دانش‌افزایی و یکسان‌سازی تمرینات در این استان خبر داد و گفت: روز 19 مرداد در خانه کشتی اهواز میزبان کلاس دانش‌افزایی با حضور 400-500 مربی استان خوزستان در دو رشته آزاد و فرنگی هستیم که علیرضا دبیر رئیس فدراسیون و حسن یوسفی افشار مدرس آن هستند.

جمال‌پور درخصوص تیم‌های لیگ برتری خوزستان در فصل جدید مسابقات نیز عنوان کرد: فولاد خوزستان که قرار است در لیگ تیم‌داری کند. چند تیم دیگر از جمله سیناصنعت، آریو برزن بهبهان هم هستند. فکر می‌کنم باز هم بین 4-5 نماینده در لیگ برتر داشته باشیم.

منبع: تسنیم

انتهای پیام/

کد خبر: 1150006

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =