زیرساخت‌های کشور در حوزه هزینه‌های درمان به درستی چیده نشده است

نماینده نایین در مجلس شورای اسلامی گفت: متاسفانه زیرساخت‌های کشور در حوزه هزینه‌های درمان و دارو به درستی چیده نشده، امیدواریم با تدابیری که کمیسیون بهداشت و درمان مجلس دارد این روند اصلاح شود.

به گزارش گروه اجتماعی ایسکانیوز، الهام آزاد نماینده مردم نائین در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس، در مورد موج جدید کرونا و اهمیت واکسیناسیون برای مقابله با این ویروس منحوس اظهار کرد: طبیعی است افرادی که دوز سوم واکسن کرونا را دریافت کرده‌اند، باید دوز چهارم را هم دریافت کنند تا بدنشان در مقابل ویروس کرونا ایمن شود.

وی افزود: متاسفانه در حال حاضر پیک جدید کرونا با شیب ملایمی در حال افزایش است و اگر مردم به بحث واکسیناسیون و رعایت پروتکل‌ها اهتمام داشته باشند، شیوع کرونا شیف منفی گرفته و به تبع آن آمار تلفات و مبتلایان کمتر می‌شود.

بیشتر بخوانید:

قیمت دارو به سال گذشته بازمی‌گردد

نماینده مردم نائین در مجلس خاطر نشان کرد: ان شالله مردم از دوز چهارم واکسن کرونا استقبال کنند تا دیگر شاهد افزایش شمار مبتلایان و تلفات ناشی از کرونا نباشیم.

آزاد در مورد برنامه مجلس برای مدیریت هزینه‌های درمان و دارو گفت: این مسائل مربوط به وظایف کمیسیون بهداشت و درمان مجلس است، البته با توجه به گزارشی که از این کمیسیون گرفتیم، دوستان ما در کمیسیون بهداشت به این مسئله ورود کرده‌اند که ان شا الله بتوانند موضوع هزینه‌های درمان و دارو را سامان دهند.

نماینده نایین در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه متاسفانه زیرساخت‌های کشور در این حوزه به درستی چیده نشده است، بیان داشت: ان شا الله با تدابیری که کمیسیون بهداشت و درمان مجلس دارد این روند اصلاح شود و مردم ما طبق قانون اساسی که باید از حق بهداشت و درمان رایگان برخوردار باشند، بتوانند از خدمات بهداشت و درمان به صورت رایگان بهره‌مند شوند.

منبع: فارش

انتهای پیام/

کد خبر: 1150025

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =