پیشنهاد راحت و سریع دانشمندان برای جوان شدن صورت

جوان ماندن یکی از آرزوهای دیرینه بشریت است و دست یافتن به این آرزو نیازمند رعایت یک سری نکات در روتین روزمره زندگیتان است.

به گزارش گروه اجتماعی ایسکانیوز، جوان ماندن یکی از آرزوهای دیرینه بشریت است و دست یافتن به این آرزو نیازمند رعایت یک سری نکات در روتین روزمره زندگیتان است.

بیشتر بخوانید:

نشانه‌ای در صورت که خبر از مشکل کبدی می‌دهد

پیشنهاد راحت و سریع دانشمندان برای جوان شدن صورت

همه ما می‌دانیم که رژیم و ورزش، سیگار، نوشیدن آب و یا استرس، همگی تاثیرات مثبت و منفی روی سلامت و ظاهر ما دارند و روند پیری را کند یا تند می کنند؛ اما همیشه به دنبال راه‌ هایی می گردیم که صورتمان را جوان نگه داریم. در این قسمت قصد داریم سریع ترین راهکارها را به شما معرفی کنیم که باعث جوان شدن صورت تان می شوند.

شب ها ۷ الی ۹ ساعت بخوابید

طبق مطالعات انجام شده، بدن در طول خواب هورمون رشد تولید می کند که به ترمیم و بازسازی سلول ها می پردازد و اگر به اندازه کافی نخوابید، هورمون رشد کاهش پیدا کرده که همین باعث کدر و خسته به نظر رسیدن پوست می شود. برای افزایش کیفیت خواب شبانه یک روتین منظم قبل از خواب تان داشته باشید و به آن پایبند بمانید و هرگز هنگام عصر از کافئین استفاده نکنید.

دندان هایتان را سفید کنید

وقتی که به ۵۰ سالگی می رسید، به خاطر اینکه نسبت به بقیه بیشتر کافئین یا چای استفاده کرده اید یا سیگار کشیده اید، دندان ها بیشتر رنگ گرفته اند. به خاطر همین زرد شدن دندان ها یک امر طبیعی در دوران پیری است‌؛ پس هر چقدر که دندان ها را سفیدتر نگه دارید، لبخند بهتر و ظاهر جوانتری خواهید داشت.

از کرم ضدآفتاب استفاده کنید

شاید از شنیدن استفاده از ضدآفتاب توسط متخصصان پوست خسته شده باشید؛ اما ضد آفتاب به شدت مؤثر است. در واقع بودنِ در معرض آفتاب بیش از ۱۵ دقیقه بدون استفاده از حداقل SPF ۳۰ یا بیشتر باعث پیری و افزایش خطر ابتلا به سرطان پوست می شود.؛ پس برای جوان و سالم نگه داشتن پوست خود حتما از ضد آفتاب استفاده کنید.

رتینوئید موضعی بزنید

رتینوئید های موضعی به تحریکِ ترمیم سلول های پوستی کمک کرده، باعث درخشندگی بهتر پوست شده، آن را سفت نگه می دارد، کلاژن سازی را تحریک کرده و چین و چروک و مشکلات رنگدانه ای را برطرف می کند و در جوانسازی پوست تاثیر بسیار زیادی خواهد داشت.

استفاده از ماینوکسیدیل را فراموش نکنید

جوانی را از موهایتان بخواهید. وقتی که سن بالا می رود، تراکم موها کم می‌ شود. بیش از ۵۰ درصدِ افراد بالای ۵۰ سال به خاطر اختلالات هورمونی با ریزش و نازک شدن مو مواجه هستند. استفاده از ماینوکسیدیل باعث می شود تا خطر ریزش مو کم شود و موها ضخیم گردند که در جوان نشان دادن بسیار مؤثر است.

لایه بردار شیمیایی کنید

لایه برداری شیمیایی برای همه انواع و تناژ های پوستی مناسب است، لایه سطحی پوست را برمی دارد، آفتاب سوختگی را از بین می برد و باعث کاهش قرمزی و پاکسازی لکه های تیره شده و کلاژن سازی را هم تحریک می کند.

انتهای پیام/

کد خبر: 1150091

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =