درگیری مسلحانه بین نظامیان رژیم صهیونیستی و مبارزان فلسطینی در نابلس

نظامیان رژیم صهیونیستی در یورش به منطقه نابلس با نیروهای فلسطینی در این منطقه از کرانه باختری درگیر شدند. گزارش‌ها از مجروح شدن دست کم ۳۰ نفر در این درگیری‌ها حکایت دارد.

به گزارش گروه بین الملل ایسکانیوز،‌ منابع خبری فلسطین از درگیری مسلحانه شدید بین مقاومت فلسطین و نظامیان صهیونیستی در شهر نابلس واقع در کرانه باختری خبر دادند.

منابع محلی فلسطین امروز سه شنبه گزارش دادند که صدای انفجارهایی در بخش قدیمی این شهر شنیده شده است. ویدیوهای منتشر شده نیز شنیده شدن صدای تیراندازی از منطقه درگیری را تأیید می‌کند.

در همین حال منابع بیمارستانی فلسطین گزارش دادند که دست کم30 14 نفر در جریان این درگیری‌ها زخمی شدند که به بیمارستانی در این منطقه منتقل شدند. گزارش‌ها از وخامت حال برخی از مجروحان این درگیری حکایت دارد.

همزمان نیز رسانه‌های فلسطینی گزارش دادند که هواپیماهای رژیم اشغالگر بر فراز آسمان شهر نابلس در کرانه باختری به پرواز درآمده‌اند و بر اساس گزارش‌های خبری، درگیری‌ها در نابلس شدید توصیف شده است که همچنان ادامه دارد.

 در ویدیوهای منتشر شده از نابلس، تصاویر دود ناشی از این درگیری‌ها از شهرک‌های قدیمی این شهر به آسمان برخاسته است. گفته می شود ارتش رژیم صهیونیستی در جریان حملات امروز به نابلس به دنبال دستگیری ابراهیم نابلسی است.

منبع: تسنیم

انتهای پیام/

کد خبر: 1150099

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =