پایان اختلاف سازمان لیگ و استقلال

سازمان لیگ فوتبال در نامه‌ای به باشگاه استقلال اعلام کرده بود که حق تبلیغات محیطی بازی‌های خانگی لیگ بیست و دوم را از این باشگاه می‌گیرد اما اختلافات دو طرف در حال برطرف شدن است تا به احتمال زیاد آبی‌های پایتخت مشکلی برای انجام تبلیغات محیطی در فصل جدید نداشته باشند.

به گزارش گروه ورزشی ایسکانیوز، باشگاه‌های استقلال و پرسپولیس فصل گذشته حق تبلیغات محیطی بازی‌های خانگی‌شان را در اختیار گرفتند و در ازای آن، مقرر شد که ۳ میلیارد تومان برای هر بازی به سازمان لیگ فوتبال پرداخت کنند.

بیشتر بخوانید:

اکبرپور: استقلال شخصیت قهرمانی دارد

در پایان لیگ بیست و یکم باشگاه استقلال ۳۶ میلیارد تومان به سازمان لیگ بدهکار شد در حالی که پرسپولیس تمام حق این سازمان از تبلیغات محیطی را پرداخت کرد.

یکی از دلایلی که باشگاه استقلال، سهم سازمان لیگ را پرداخت نکرده به اختلافات دو طرف در ابتدای لیگ بیست و یکم برمی‌گردد. این اختلافات همچنان ادامه دارد و منجر شده باشگاه استقلال هنوز با سازمان لیگ فوتبال تسویه حساب نکرده باشد.

این اختلاف حساب، مقابله به مثل سازمان لیگ فوتبال را به همراه داشت تا جایی که این سازمان در نامه‌ای به باشگاه استقلال اعلام کرد که حق تبلیغات محیطی بازی‌های خانگی لیگ بیست و دوم از این باشگاه گرفته می‌شود.

البته پس از این نامه‌نگاری جلساتی بین دو طرف برگزار شده و اختلافات بین دو طرف در حال رفع شدن است. در نتیجه احتمالا باشگاه استقلال مشکلی برای انجام تبلیغات محیطی در دیدارهای خانگی‌اش در لیگ بیست و دوم نخواهد داشت.

انتهای پیام/

کد خبر: 1150154

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =