پرویزی: سپاهان یکی از بزرگان آسیا است

مالک باشگاه خوشه طلایی گفت:  درباره بازی دوستانه این تیم مقابل سپاهان گفت: آقای ساکت بزرگ ما هستند و به جرات می‌توانم بگویم سپاهان یکی از بزرگان آسیا است. با توجه به نزدیک بودن مسابقات لیگ برتر از ما دعوت شد تا با سپاهان بازی کنیم و این دعوت را پذیرفتیم.

به گزارش گروه ورزشی ایسکانیوز، حسین پرویزی، مالک باشگاه خوشه طلایی اظهار داشت: تیم خوشه‌طلایی در سه سالی که در دسته اول فوتبال حضور داشته همیشه توانسته بدرخشد و در جمع رتبه‌های بالایی لیگ قرار بگیرد. حتی در مواردی با اختلاف تفاضل گل از صدر دور مانده. در نهایت با جمع‌بندی انجام شده از میان گزینه‌ها با توجه به دانش فنی آقای پاشازاده و کادرش شامل آقای شکوری و دیگران تصمیم به انتخاب او گرفتیم. کار تیم ما یک هفته است آغاز شده و تمرینات بدنسازی را پشت سر می‌گذاریم.

وی  درباره بازی دوستانه این تیم مقابل سپاهان گفت: آقای ساکت بزرگ ما هستند و به جرات می‌توانم بگویم سپاهان یکی از بزرگان آسیا است. با توجه به نزدیک بودن مسابقات لیگ برتر از ما دعوت شد تا با سپاهان بازی کنیم و این دعوت را پذیرفتیم.

پرویزی در ادامه افزود: تیم ما تیم کاملی است و نفراتی که در تیم ما حضور دارند از بهترین‌های لیگ دسته اول هستم. بازیکنان ما همواره در جدول آقای گلی و پاس گلی میان بهترین‌ها قرار دارند. با توجه به جدیتی که از بازیکنان می‌بینم می‌توانیم اتفاقات بزرگی را شاهد باشیم. همیشه در سال‌های گذشته تیم‌های مدعی صعود را شکست دادیم. از برد مقابل هوادار و فجر گرفته تا خیلی‌های دیگر. متاسفانه صنایعی که در ساوه حضور دارند از این تیم حمایت نمی‌کنند.

پرویزی در پایان گفت: همین زیرساخت‌های اصفهان را ببینید. این مساله به موفقیت این تیم کمک کرده. ساوه یکی بزرگترین شهرک‌های صنعتی خاورمیانه و آسیا را دارد اما دید ورزشی در این منطقه وجود ندارد و ماحصلش کم‌توجهی به تیم خوشه طلایی شده است.

منبع: برنا

انتهای پیام//

کد خبر: 1150232

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =