قیمت و مشخصات آپارتمان‌های ۶۰ متری شرق تهران

در گزارش زیر به بررسی قیمت و مشخصات آپارتمان‌های ۶۰ متری شرق تهران خواهیم‌ پرداخت.

به گزارش گروه اقتصادی ایسکانیوز، مناطق شرق تهران از مناطق مشهور پایتخت به شمار می‌روند و متقاضی‌های زیادی برای خرید خانه و ملک در این مناطق وجود دارد. از آنجایی که این منطقه دسترسی خوبی به ناوگان حمل‌ و نقل عمومی‌ دارد و از مکان‌های تفریحی و تجاری زیادی برخوردار است، طبیعی است که خانه های این منطقه پرطرفدار باشند. در این گزارش به بررسی خانه‌های ۶۰ متری شرق تهران پرداخته‌ایم.

بیشتر بخوانید:

قیمت و مشخصات آپارتمان‌های ۷۰ متری‌جنوب تهران

اگر قصد سرمایه‌گذاری در شرق تهران را دارید، می‌توانید واحدی ۱۶ ساله با متراژ ۵۵ متر و ۱ اتاق خواب را با سرمایه‌ای معادل ۱ میلیارد و ۹۰۰ میلیون تومان خریداری کنید.

برای خرید واحدی ۲۵ ساله در نارمک با متراژ ۵۷ متر و ۱ اتاق خواب، به بودجه‌ای بالغ‌بر ۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان احتیاج دارید. و با بودجه‌ای معادل ۲ میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان می‌توانید واحدی ۱۵ ساله در همین محله با متراژ ۵۹ متر و ۲ اتاق خواب را خریداری کنید.

آپارتمانی ۶۰ متری در مجیدیه که ۵ سال از ساخت آن گذشته باشد و ۲ اتاق خواب داشته باشد، ارزشی معادل ۲ میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان دارد.

اگر قصد خرید واحد آپارتمانی ۶ ساله در تهرانپارس‌شرقی را دارید، لازم است برای خرید واحدی ۵۵ متری که ۱ اتاق خواب داشته باشد مبلغی بالغ‌بر ۳ میلیارد و ۱۰۰ میلیون تومان پرداخت کنید.

آپارتمانی ۵۸ متری در پیروزی با توجه به اینکه ۹ سال از ساخت آن می‌گذرد و یک خوابه است در روز های گذشته معادل ۲ میلیارد و ۲۶۲ میلیون تومان قیمت‌گذاری شده است. همچنین واحدی ۱۱ ساله در همین منطقه با متراژ ۵۹ متر و ۲ اتاق خواب، قیمتی حدود ۱ میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان دارد.

واحدی در تهران‌نو که ۱۷ سال از ساخت آن گذشته باشد با متراژ ۵۷ متر و ۱ اتاق خواب، ارزشی معادل ۲ میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان دارد.

توجه داشته‌باشید این ارقام براساس واحدهایی است که در تهران به فروش گذاشته شده و قطعا به طور دقیق قیمت مسکن در محله‌های یاد شده را تبیین نمی‌کند. قیمت مسکن در هرمنطقه مطابق با سن بنا، امکانات واحد، کوچه و خیابان، شرایط مالک و فروشنده و... متفاوت خواهد بود.

انتهای پیام/

کد خبر: 1150238

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =