پادووانی: جنگ قهرمانی این فصل بین سه تیم خواهد بود

مدافع برزیلی سابق استقلال درباره حضورش در مسابقات پارالمپیک در رشته شنا تصریح کرد: ورزش بخشی از زندگی من است

به گزارش گروه ورزشی ایسکانیوز، لئوناردو پادووانی مدافع برزیلی سابق استقلال در خصوص اینکه چند روز قبل استوری در خصوص مراسم تاسوعای حسینی منتشر کرده بود اظهار داشت: با افراد زیادی زندگی و رفت و آمد  کردم که از قدرت و  ایمان  امام حسین (ع) به من گفتند، وقتی آن اتفاق تلخ برایم رخ داد خیلی ها به من گفتند در این ایام دعا کنم و از امام حسین (ع) بخواهم که سلامتی‌ام را دوباره به دست بیاورم. حالا هم به همین دلیل آن استوری را منتشر کردم که همه برایم دعا کنند.

بیشتر بخوانید:

پایان اختلاف سازمان لیگ و استقلال

وی درباره حضورش در مسابقات پارالمپیک در رشته شنا نیز تصریح کرد: ورزش بخشی از زندگی من است و پس از اتفاقی که برایم رخ داد دوباره به ورزش روی آوردم تا به علاقه خودم در ورزش برسم

مدافع سابق استقلال در خصوص اینکه سرمربی پرتغالی می‌تواند در ایران موفق باشد افزود: برحسب ملیت نمی‌توان نظر کلی داد اما پرتغالی‌ها در ایران بد کار نکرده‌اند. شباهت‌هایی از لحاظ فرهنگی بین ما و آن‌ها وجود دارد. در خصوص ساپینتو هم باید گفت زمان مشخص خواهد کرد او مربی موفقی خواهد شد یا خیر.

وی درباره اینکه آیا استقلال درنقل و انتقالات تابستان موفق بوده یا خیر خاطر نشان کرد: استقلال تیم کاملی شده؟ باید دید با چه اهدافی این بازیکنان خریداری شده‌اند. به طور مثال امکان دارد این تیم امسال با 4 مدافع بازی کند و شرایط بازی با 3 دفاع را نداشته باشد. مشخص نیست تفکر سرمربی چیست و به مرور مشخص خواهد شد. باید به این موضوع اشاره کنم که باید به ساپینتو در راه وفق دادن با شرایط کمک کرد. همه باید تلاش کنند تا او زودتر خود را با فوتبال ایران هماهنگ کند.

پادووانی در خصوص اینکه کدام تیمها را مدعی قهرمانی می داند گفت: با توجه به خریدها و جابه‌جایی‌های انجام شده فکر می‌کنم پرسپولیس و سپاهان و استقلال از مدعیان باشند. با توجه به مربیان خارجی که در فوتبال ایران حضور پیدا کرده‌اند می‌توان گفت در نیمه بالایی جدول مدعیان رقابت هیجان‌ انگیز و نزدیکی را شاهد خواهیم بود.

منبع: ایلنا

انتهای پیام/
 

کد خبر: 1150244

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =