وحشت صهیونیست‌ها از عملیات‌ انتقام جویانه مبارزان فلسطینی

رسانه‌های صهیونیستی در گزارش‌هایی درباره احتمال واکنش محور مقاومت به شهادت «ابراهیم النابلسی» فرمانده گردان‌های الاقصی در نابلس هشدار دادند.

به گزارش گروه بین‌الملل ایسکانیوز، رسانه‌های صهیونیستی اعلام کردند که « اسرائیل» از انجام اقدامات انتقام جویانه در کرانه باختری در واکنش به ترور «ابراهیم النابلسی» فرمانده گردان‌های الاقصی در نابلس هراس دارد.

به گزارش شهاب نیوز، رسانه‌های صهیونیستی اعلام کردند که مقامات نظامی « اسرائیل» درباره انجام عملیات‌های انتقام جویانه از فلسطینی‌ها علیه ارتش و شهرک نشینان صهیونیست در نابلس، به ویژه در مکان تاریخی آرامگاه حضرت یوسف، به شدت نگران هستند.

در دو روز گذشته رژیم صهیونیستی پس از برقراری آتش بس در غزه، حملات خود علیه قدس و کرانه باختری را تشدید کرده است.

در عملیات یورش وحشیانه نظامیان صهیونیست به مناطق مختلف شهر نابلس در کرانه باختری، سه مبارز فلسطینی از جمله ابراهیم النابلسی فرمانده گردان‌های الاقصی (شاخه نظامی جنبش فتح) به شهادت رسیدند و 69 نفر دیگر نیز زخمی شده‌اند که حال هفت نفر وخیم گزارش شده است.

مسئول نظامی گردان های شهدای الاقصی، شاخه نظامی جنبش فتح اعلام کرد که طی ساعات آینده برای تلافی شهادت ابراهیم النابلسی، عملیات انتقام جویانه علیه رژیم صهیونیستی انجام خواهند داد.

گروههای مقاومت فلسطین سه شنبه با محکوم کردن جنایت ترور سه مبارز فلسطینی در شهر نابلس در کرانه باختری رود اردن تاکید کردند: وارد مرحله جدیدی از مبارزه شده‌ایم و خون شهدای ما هدر نخواهد رفت.

«طارق عزالدین» سخنگوی رسانه‌ای جنبش جهاد اسلامی فلسطین در کرانه باختری درباره جنایت اشغالگران در نابلس گفت: اوضاع جاری در نابلس جای هیچ عذر و بهانه‌ای برای هیچکس باقی نگذاشته و ثابت می‌کند که رژیم صهیونیستی نمی‌خواهد دست از سر ملت و نیروهای مقاومت بر دارد و در صورت سکوت در مقابل این جنایت، بدترین بلاها را بر سر ملت ما خواهدآورد.

وی افزود: امروز در برابر سیاست جدید و تنش آفرینی خطرناک اشغالگران قرار گرفته‌ایم و باید برای دفع این تجاوز، موضع جدی و واقعی اتخاذ کرده و از همه طیف‌های ملت فلسطین می‌خواهیم در برابر اشغالگران بایستند و پرچم مقاومت را برافراشته و همگی این رژیم را وادار به پرداخت هزینه تجاوزهایش کنیم.

ابراهیم النابلسی فرمانده گردان‌های الاقصی بود که بنابر اعلام منابع فلسطینی، رژیم صهیونیستی در ماه‌های اخیر به شدت در تلاش برای بازداشت و یا شهادت وی بوده است.

منبع: تسنیم

کد خبر: 1150308

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =