تداوم سریال تلاش پرسپولیس برای جذب مهاجم خارجی

در حالی اخبار توافق باشگاه پرسپولیس با مهاجم خارجی به گوش می‌رسد که هنوز چیزی صد درصد نشده است.

به گزارش گروه ورزشی ایسکانیوز، تلاش باشگاه پرسپولیس برای جذب مهاجم خارجی روند بسیار جالبی را طی می‌کند و در فاصله کمتر از سه روز به آغاز لیگ برتر هنوز این تیم توفیقی در جذب بازیکن خارجی نداشته است. در این بین روزی نیست که اخبار جدید از جذب بازیکن خارجی به گوش نرسد، اما تاکنون هیچ یک از این شایعات به واقعیت تبدیل نشده است.

بیشتر بخوانید 

مهاجم برزیلی بازهم گزینه پرسپولیس شد

مدیران باشگاه پرسپولیس که هفته گذشته برای انجام مذاکرات با چند گزینه به ترکیه سفر کرده بودند، بدون هیچ توافق خاصی به ایران بازگشتند و طی روزهای گذشته جلسات در باشگاه پرسپولیس درباره خواسته‌های این گزینه‌ها برگزار شده و ظاهراً جمع‌بندی برای موافقت با خواسته‌های مالی دو بازیکن نیز صورت گرفته است.

باشگاه پرسپولیس که طی هفته‌های گذشته در مذاکره با آلف مانگا برزیلی با پیشنهاد حدود یک میلیون دلاری (رقم رضایت‌نامه و قرارداد بازیکن) مخالفت کرده بود، پس از ناکامی در جذب مهاجم، حالا با پیشنهاد این بازیکن برزیلی موافقت کرده است و باید ابتدا رقم رضایت‌نامه او را به باشگاهش پرداخت کند. مانگا و پرسپولیس چند هفته پیش نیز به توافقات ابتدایی دست یافته بودند، اما مذاکرات در ادامه به دلیل درخواست عجیب طرف برزیلی به بن‌بست خورد و باید دید این بار چه سرنوشتی در انتظار این بازیکن خواهد بود.

سرخپوشان همچنین به صورت موازی مذاکراتی را با یکی دو مهاجم دیگر انجام داده‌اند که فعلاً توافقی در این مذاکرات صورت نگرفته است و مدیران باشگاه پرسپولیس در تلاش هستند تا پیش از شروع لیگ برتر حداقل کار جذب یک مهاجم خارجی را تمام کنند.

به طور کلی چیزی که در حال حاضر مشخص است، جذب هیچ بازیکنی فعلاً صد درصد نشده است و باشگاه پرسپولیس مانند هفته‌های گذشته توافقات اولیه‌ای با این بازیکنان داشته، اما همه چیز بستگی به ادامه مذاکرات با آنها دارد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1150309

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =