اخبار سفر رئیس جمهور به کرمان| حضور ‌بر سر مزار حاج قاسم/ ‌بازدید هوایی ‌رئیسی ‌از مناطق سیل‌زده

رئیس جمهور در ادامه برنامه‌های سفر استانی به کرمان‌، صبح امروز جمعه با همراهی برخی وزیران و مسئولان استانی بعد از حضور بر مزار حاج قاسم، وارد فرودگاه جیرفت شد.

به گزارش گروه سیاسی ایسکانیوز، آیت‌الله سیدابراهیم رئیسی در دومین روز از برنامه‌های سفر استانی به کرمان‌، ‌صبح امروز به گلزار شهدای کرمان رفت و ضمن تجدید میثاق با شهدای دفاع مقدس، بر سر مزار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی حضور یافت و به مقام شامخ سیدالشهدای جبهه مقاومت ادای احترام کرد.

رئیس جمهور ‌بعد از حضور در گلزار شهدای کرمان ‌عازم جنوب استان شد و پس از ورود به فرودگاه جیرفت با بالگرد بازدید هوایی خود را از مناطق جنوبی استان شروع کرد.

بررسی مشکلات شهرستان‌های جنوبی استان کرمان از جمله برنامه های رئیس جمهور در این سفر ‌است و مقرر شده ‌رئیسی با اقشار مختلف مردم جیرفت دیدار کند.

بازدید هوایی ‌از مناطق متاثر از سیل اخیر

اخبار سفر رئیس جمهور به کرمان| حضور ‌بر سر مزار حاج قاسم/ ‌بازدید هوایی ‌رئیسی ‌از مناطق سیل‌زده

رئیس جمهور پس از ورود به فرودگاه جیرفت، با ‌بالگرد بازدید هوایی ‌از مناطق متاثر از سیل اخیر، وضعیت کلی شهرستان‌های جنوب استان و مناطق پیرامونی تالاب جازموریان را آغاز کرد.

رئیسی در این سفر از مناطق جنوبی استان بازدید و در محل مصلای شهر جیرفت دیدار مردمی خواهد داشت. 

گفتنی است، آیت‌الله رئیسی ظهر پنجشنبه به منظور برگزاری سی و یکمین و آخرین سفر از دور اول سفرهای استانی دولت مردمی، با استقبال نماینده ولی فقیه، استاندار و جمعی از مسئولین استانی وارد استان کرمان شد.

دیدار با اقشار مختلف مردم این استان، نشست با ایثارگران، نخبگان و خانواده شهدا، نشست با فعالان اقتصادی استان، برگزاری شورای اداری و نشست خبری در پایان سفر از مهمترین برنامه‌های سفر دو روزه رئیس جمهور به استان کرمان خواهد بود.

انتهای پیام/

کد خبر: 1150387

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =