هواشناسی ایران/ آخرین وضعیت جوی چند روز آینده کشور

یک کارشناس سازمان هواشناسی به بررسی آخرین وضعیت جوی چند روز آینده کشور پرداخت.

به گزارش گروه اقتصادی ایسکانیوز، کبری رفیعی در خصوص آخرین وضعیت جوی چند روز آینده کشور گفت:‌ طی پنج روز آینده برای جنوب سیستان و بلوچستان، ارتفاعات هرمزگان و جنوب کرمان به ویژه در ساعات بعد از ظهر رگبار و رعد و برق و وزش باید شدید موقتی پیش‌بینی می‌شود.

بیشتر بخوانید:

هواشناسی ایران / اغلب مناطق کشور جوی آرام دارد

وی ضمن اشاره به اینکه پدیده غالب این چند روز در شمال سیستان و مناطقی از شرق کشور وزش باد همراه با خیزش گرد و خاک است و در سایر مناطق کشور شاهد جوی پایدار و آرام هستیم، ادامه داد: تا روز دوشنبه در استان‌های خوزستان و ایلام در برخی ساعات وزش باد خیزش گرد و خاک را به همراه دارد.

این کارشناس سازمان هواشناسی از صدور هشدار سطح نارنجی برای ارتفاع موج در شرق دریای عمان و مناطق فرا ساحل استان سیستان و بلوچستان خبر داد و افزود: آب‌های شرقی دریای عمان تا دوشنبه مواج و متلاطم می‌شود و احتمال خطر غرق شدن شناگران، آسیب به قفسه‌ها و تورهای صیادی و خسارت به قایق‌ها و شناورهای سبک و نیمه سنگین وجود دارد و فعالان دریایی و صیادان باید توجه لازم را به این مخاطرات داشته باشند.

رفیعی در رابطه با آخرین وضعیت جوی چند روز آینده تهران اظهار کرد: آسمان تهران امروز صاف و گاهی همراه با وزش باد است و در ساعات بعد از ظهر امروز کمی ابری می‌شود و بیشینه دما امروز پایتخت به ۳۴ درجه بالای صفر و کمینه دما به ۲۴ درجه بالای صفر می‌رسد.

منبع: میزان

انتهای پیام/

کد خبر: 1150499

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =