برومند: سرمربی استقلال شبیه تصوری که داشتم نبود

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال معتقد است آبی‌پوشان و ساپینتو با شکست مقابل سپاهان فرصت مهمی برای شروع مقتدرانه فصل و گام به سوی قهرمانی را از دست دادند.

به گزارش گروه ورزشی ایسکانیوز، پرویز برومند، پیرامون تقابل استقلال و سپاهان در هفته اول لیگ برتر، اظهار داشت: به نظرم بازی خوبی نبود. در نیمه اول استقلال توپ و میدان را در اختیار داشت نتوانست استفاده کند. در نیمه دوم سپاهان ۳۰ دقیقه توپ را در اختیار گرفت و حداکثر استفاده را از اشتباهات آبی پوشان کرد.

بیشتر بخوانید:

آچار فرانسه ساپینتو در استقلال کیست؟

او افزود: خیلی برایم ناراحت کننده بود که ساپینتو از بازیکنان تیمش شناخت کافی نداشت و بازی سپاهان را به شکل بازی تدارکاتی دید. دیگر دوران اینکه ۴ یا ۵ هفته بگذرد و عیار تیم را متوجه شویم، گذشته است. ظرف ۲۰ دقیقه ساپینتو ۳ تاکتیک مختلف را تست کرد و در تغییر سیستم اشتباهاتی داشت. برای مربی در سطح او خیلی ضعف بزرگی است که ۵ بازیکنش را در یک نیمه تغییر دهد. واقعیت این است که سرمربی استقلال شبیه تصوری که داشتم نبود.

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال گفت: این بازی مهمترین شانس استقلال برای تثبیت و شروع مسیر قهرمانی در همین ابتدای فصل بود. چرا؟ چون این بازی ۶ امتیازی بود و ما در خانه این فرصت را داشتیم که بعد با ادامه این روند در بازیهای آتی ابتدای لیگ را با ۱۸ امتیاز دنبال کنیم و با قدرت به سمت پیروزی پیش برویم. تیمی که می خواهد قهرمان شود از ابتدا باید مقابل همه حریفان برنده باشد.

برومند در پاسخ به این سوال که عملکرد مورایس را چطور ارزیابی می‌کند، گفت: به لحاظ فنی زود است درباره مورایس حرف بزنیم اما از نظر کاری می توانم بگویم باهوش و با سیاست است. در زمانی که تیمش اوج آمادگی نبود در تهران از استقلال پیروزی کسب کرد که به عقیده ام ۶ امتیاز ارزش امتیازی دارد.

او پیرامون نقاط ضعف استقلال عنوان کرد: تیم در دفاع متزلزل نشان داد مدافعان میانی، کناری ضعیف نشان دادند. به نظرم غیبت حردانی هم در این مسئله تاثیرگذار بود. امیدوارم در ادامه بهتر شوند. بین خط هافبک و مدافعان استقلال فاصله و گپ زیادی در بازی دیروز وجود داشت.

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال با اشاره به عملکرد حسینی در این مسابقه تصریح کرد: روی ضربه ایستگاهی که سپاهان در نیمه اول کسب کرد، حسینی تعداد مدافع مناسبی، در دیوار دفاعی قرار نداد. همین مسئله باعث شد بازیکن حریف که شوت‌زن  بود، موقعیت مناسبی کسب کند. در ادامه هم حسینی شانس آورد که فرشاد احمد زاده در توپ دوم کم دقتی کرد وگرنه حسینی در آن صحنه گل دریافت می کرد. برای من خیلی سنگین بود که در نیمه اول و در ورزشگاه آزادی از سپاهان گل دریافت کنیم و خداراشکر که این اتفاق نیفتاد. از نظر من حسینی دبل سیو نکرد بلکه در چینش دیوار دفاعی اشتباه کرد.

او با اشاره به نقاط ضعف برگزاری این مسابقه اظهار داشت: دو نکته در این دیدار مرا اذیت کرد، اول اینکه بازی افتتاحیه و ورزشگاه آزادی بازی بدون تماشاگر برگزار شد. دوم چمن ورزشگاه آزادی مریض وکم کیفیت بود. اگر اینطور پیش برود و قرار باشد هر دو تیم استقلال و پرسپولیس مسابقات‌شان را در این ورزشگاه برگزار کنند چمن آزادی غیر قابل استفاده است. درمورد کیفیت پخش بازی هم نمی‌دانم چه شده است اما جوری بود که هواداران از صدا و سیما گلایه داشتند.

منبع:‌ ایلنا

انتهای پیام/

کد خبر: 1150502

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =