بیانی: نباید از همین ابتدا ساپینتو را محکوم کرد

پیشکسوت باشگاه استقلال تهران گفت: نباید از همین ابتدا ساپینتو را بابت یک شکست محکوم کرد.

به گزارش گروه ورزشی ایسکانیوز، شاهین بیانی درباره بازی هفته اول استقلال مقابل سپاهان اظهار داشت: اصلا نمی توانیم با یک بازی ریکارد ساپینتو و تیم فعلی را قضاوت کنیم و نیاز به صبر داریم. نکته مهم البته در این بازی مهره‌چینی نسبتا ضعیف سرمربی بود که نشان می‌داد او هنوز شناخت کافی را به دست نیاورده است. به مرور او با مهره‌ها بیشتر آشنا می‌شود و استقلال متفاوتی شاهد خواهیم بود.

بیشتر بخوانید:

دوباره پنالتی نگرفتن‌ها برای استقلال شروع شد!

وی درباره نکات منفی و مثبت استقلال در بازی گفت: نکته منفی همان عدم مهره‌چینی صحیح است. ساپینتو هنوز ترکیب اصلی را انتخاب نکرده و در حال آزمون و خطاست. ضمن اینکه مخالف حضور روزبه چشمی در خط دفاعی هستم. او در خط میانی یکی از بهترین‌های ایران است و می‌تواند حتی به تیم ملی هم کمک کند اما در خط دفاعی مثل خط میانی کارآیی ندارد. امیدوارم از او در این پست هم استفاده شود. از نکات مبت این تیم هم می‌توان به پرمهره بودن استقلال اشاره کرد. هنوز نفرات جدید خریداری شده به این تیم اضافه نشده‌اند تا استقلال تمام و کمال در اختیار سرمربی باشد.

بیانی در ادامه افزود: استقلال فصل گذشته با ۳ مدافع به میدان می‌رفت اما امروز تا حدودی تغییر سیستم را شاهد بودیم که به نظرم کار درستی نیست. همچنان معتقدم روزبه چشمی باید به خط هافبک منتقل شود و با توجه به عملکرد موفق تیم با خط دفاعی ۳ نفره، این تیم همچنان با روند فصل گذشته به کار ادامه بدهد.

آیا از بین رفتن رکورد شکست ناپذیری به ضرر استقلال است؟ بیانی پاسخ داد: به نظر من بله. فصل گذشته مجیدی تا جایی که توانست این مورد را به ذهن بازیکنان القا کرد و ماحصلش شد یک قهرمانی با رکورد عالی. حالا البته اتفاق فاجعه‌آمیزی رخ نداده اما امیدوارم بازیکنان و اعضای تیم هرچه سریع‌تر از آن فضا خارج شوند و به سراغ بازی‌های بعد بروند.

پیشکسوت آبی‌پوشان درباره اینکه هواداران استقلال باید صبور باشند یا خیر گفت: نباید از همین ابتدا ساپینتو را بابت یک شکست محکوم کرد. قطعا این تیم نیاز به زمان دارد تا پخته شود و تفکرات سرمربی را شاهد باشیم. هواداران باید صبور باشند و به مرور تیم‌شان را قضاوت کنند. استراماچونی هم در ۶ هفته ابتدایی ناکام بود. همان‌طور که گفتم مهم این است اعضای تیم به سرعت از فضای بازی بیرون بیایند و به فکر هفته‌های آتی باشند.

منبع: برنا

انتهای پیام/

کد خبر: 1150516

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =