گلایه‌های فخرالدین صدیق شریف از خانه‌نشینی برخی هنرمندان / وضعیت تلویزیون اسف‌بار است

بازیگر فیلم اخراجی‌ها گفت: تنها عده خاصی در تلویزیون مشغول فعالیت هستند، این در حالی است که ما با کارگردانان، نویسندگان و بازیگران زیادی در این مملکت روبرو هستیم که خانه‌نشین شده‌اند.

فخرالدین صدیق شریف بازیگر پیشکسوت سینما و تلویزیون در گفت‌وگو با خبرنگار فرهنگی ایسکانیوز درباره فعالیت این روزهای خود اظهار کرد: این روزها مشغول هیچ فعالیتی نیستم و بیشتر منتظر پیشنهادهای خوب هستم.

وی در ادامه با اشاره به وضع اسف‌بار تلویزیون گفت: ما در حال حاضر در کشوری با حدود ۸۰ میلیون جمعیت زندگی می‌کنیم و این جمعیت باید به حداقل ۸ رده مخاطب تقسیم شود یعنی در واقع باید برای ۸ نوع سلیقه کار تولید کنیم در صورتی که چنین نیست و تنوع تولید وجود ندارد.

بیشتر بخوانید:

صدا و سیما برای تمامی سلیقه‌ها محتوا تولید نمی‌کند / قهر مخاطبان با تلویزیون

بازیگر فیلم مریم مقدس افزود: در مجموع می‌توان گفت تا زمانی که صدا و سیما سلیقه‌شناسی و مخاطب‌شناسی نکند و مخاطبان خود را مورد توجه قرار ندهد با همین وضعیت روبرو هستیم.

صدیق شریف ادامه داد: در شرایطی هستیم که شبکه نمایش خانگی هم که با یک استقبال روبرو بود با فشارهایی مواجه شده که نتواند کار خود را به درستی انجام دهد و این‌گونه حرکت‌ها نه تنها سازنده نیست بلکه باعث می‌شود که ریزش مخاطب هم داشته باشیم.

بازیگر فیلم اخراجی‌ها با بیان اینکه اگر توجه داشته باشیم می‌بینیم که در طول سال تنها عده خاصی در تلویزیون مشغول فعالیت هستند، گفت: این در حالی است که ما با کارگردانان، نویسندگان و بازیگران زیادی در این مملکت روبرو هستیم که خانه‌نشین شده‌اند.

وی عنوان کرد: من در تعجب هستم که چرا پروژه‌ای مانند سلمان فارسی در حال تولید است اما از من برای بازی در این پروژه دعوت نشده این در صورتی است که می‌توانم این ادعا را داشته باشم که در زمینه کار کلاسیک هنرپیشه توانمندی هستم.

صدیق شریف تاکید کرد: دلیل اصلی اینکه از من برای حضور در این سریال دعوت نشده این است که تنها حلقه‌های نزدیک به خودشان را برای این کار دعوت کرده‌اند و این حلقه‌ها آن قدر تنگ شده که فقط عده معدودی که مورد نظر خودشان هست را مطلع کرده و از همان‌ها هم استفاده می‌کنند. این عدم تنوع در کارها باعث شده تا کارها یکنواخت شده و خروجی مناسبی را از تلویزیون شاهد نباشیم.

بر اساس گزارش ایسکانیوز، فخرالدین صدیق شریف متولد ۲۱ مرداد ۱۳۳۴ در تهران است. وی فارغ التحصیل دیپلم طبیعی است صدیق شریف کار خود را از تئاتر شروع کرده و حالا از بازیگران باسابقه است و در کنار آن مترجمی نیز می‌کند.

انتهای پیام/

کد خبر: 1150573

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =