رجبی: انتظار از ساپینتو بالاست

پیشکسوت استقلال گفت: با اینکه شکست برای استقلال در هفته اول تلخ است، اما ترجیح می‌دهم فعلا درخصوص ساپینتو قضاوت نکرده و این کار را به آینده موکول نمایم.

به گزارش گروه ورزشی ایسکانیوز، رضا رجبی پیشکسوت آبی پوشان و کارشناس فوتبال اظهار داشت: شکست برای استقلال تلخ است و بعضی عوامل منجر به هرچه تلخ‌تر شدن این شکست می‌شود؛ عواملی نظیر میزبانی و اولین بازی فصل بودن. با این حال و با وجود اینکه بازی استقلال خیلی بار فنی نداشت، ترجیح می‌دهم به دلیل اولین بازی فصل بودن و برخی عوامل دیگر فعلاً قضاوت فنی نکرده و کارشناسی در خصوص بازی‌های این تیم و حضور ساپینتو را به هفته‌های آتی موکول کنم.

بیشتر بخوانید:

نگاهی به آخرین وضعیت ۵ بازیکن استقلال برای بازی مقابل ملوان

وی اضافه کرد: اما امیدوارم با اضافه شدن بازیکنان با کیفیت و مهمی مثل محبی، کاوه رضایی و مهدی قایدی شرایط این تیم بسیار بهتر از وضعیت کنونی شده و بتوانیم استقلال را در قواره قهرمان ببینیم.

پیشکسوت آبی پوشان در ادامه بیان داشت: قصد تخریب یا نگاه بدبینانه ندارم. اما متأسفانه امروز شاهد یکسری اتفاقات پیرامون باشگاه هستیم که برای جلوگیری از اتفاقات بعدی امروز خودم را مکلف می‌دانم هشدارهای لازم را بدهم. مهم‌ترین آن هم استفاده از برخی افراد امتحان پس داده به صورت مجدد در باشگاه است. سوال من از آقای آجورلو این است که چرا یکسری افراد که در این فوتبال امتحان خود را به دفعات پس داده‌اند باید امروز در استقلال به کار گرفته شوند؟ اگر لازم شود در آینده با صراحت بیشتری در این خصوص صحبت خواهم کرد.

رجبی بیان داشت: امثال آقای آجورلو که در فوتبال حضور دارند، استقلال اولویت اول آنها نیست و شاید خیلی از تصمیماتی که در حوزه مدیریت استقلال می‌گیرند به همین موضوع بازگردد. اما این را باید تاکید کنم که همین تیم استقلال نه تنها اولویت اول میلیون‌ها انسان، بلکه حکم عشق و زندگی خیلی‌ها را دارد و آنهایی که در این باشگاه قبول مسئولیت می‌کنند باید به امانتی که مالک و صاحب اصلی آنها میلیون‌ها هوادارش هستند وفادار بوده و بهترین تصمیمات و بهترین انتخاب‌های ممکن را داشته باشند.

کارشناس فوتبال در خصوص تبعات شکست آبی پوشان در هفته نخست رقابتهای لیگ برتر گفت: شاید بد نباشد که این شکست را به فال نیک گرفت و گفت همین شکست باعث می‌شود یک بار روانی سنگین مربوط به حفظ رکورد شکست ناپذیری خیلی زود از روی دوش تیم برداشته شود. انتظار از ساپینتو بالاست و خود او بهتر از همه این را می‌داند. با اینکه تحمل شکست سنگین است، اما نباید اجازه دهیم با یک شکست عرصه بر او تنگ شو و تمرکزش بر هم خورد. تازه هفته اول لیگ است و حالا حالاها فرصت برای جبران این شکست بَد وجود دارد.

منبع: مهر

انتهای پیام/

کد خبر: 1150613

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =