نوری: تک امتیاز برابر پرسپولیس با ارزش بود

مربی ذوب‌آهن می‌گوید با این بودجه نباید توقع زیادی از ذوب‌آهن داشت چون تیم در نقل و انتقالات نتوانست با باشگاه‌های متمول رقابت کند.

به  گزارش گروه ورزشی ایسکانیوز، محمد نوری درباره تساوی ذوب‌آهن مقابل پرسپولیس اظهار کرد: پرسپولیس تیم بسیار خوبی بود اما نقاط قوت و ضعفش را شناسایی کرده بودیم و با تمریناتی که طول هفته داشتیم، توانستیم آن‌ها را ببندیم. نیمه اول یک بازی پایاپای را ارائه دادیم اما در نیمه دوم متاسفانه ده نفره شدیم و کار برای ما بسیار سخت شد.

او ادامه داد: باتوجه به این که سیستم دفاعی خیلی خوبی توانستیم بچینیم مقاومت کردیم و تک امتیاز این دیدار را کسب کردیم. این تک امتیاز برای ما مقابل پرسپولیس با ارزش بود و جا دارد از بازیکنان تشکر کنم و به آن‌ها تبریک بگویم که توانستند مزد زحمات‌شان را بگیرند.

بیشتر بخوانید:

پیشکسوت پرسپولیس: بازیکنان جدید به زمان نیاز دارند

مربی ذوب‌آهن در رابطه با داوری این دیدار گفت: ما در اول لیگ هستیم و سعی کردیم در مسائل داوری دخالت نکنیم و بهتر است کارشناسان در این رابطه صحبت کنند. دیدید که در بازی دیروز هم اعتراض خاصی نداشتیم و منتظریم کارشناسان در این خصوص اظهار نظر کنند.

او درباره وضعیت آمادگی سبزپوشان عنوان کرد: بازیکنان ما جوان هستند و باتوجه به بودجه‌ای که داریم به سختی می‌توانیم با دیگر تیم‌ها رقابت کنیم اما با این حال سعی کردیم استخوان‌بندی تیم را تا حدودی حفظ کنیم. البته اسدبیگی و خدابنده‌لو رفتند که این مساله کار را برای ما سخت‌تر می‌کند اما چند بازیکن خوب توانستیم بگیریم. تمرکزمان دیگر روی بازی بعدی مقابل تراکتور است.

او درباره هدف ذوب‌آهنی‌ها در ادامه فصل بیان کرد: با این بودجه نباید توقع زیادی از ذوب‌آهن داشت چون نتوانستیم در نقل و انتقالات با تیم‌های متمول رقابت کنیم اما تمام تلاش‌مان را انجام می‌دهیم تا بتوانیم روز به روز بهتر شویم و نتایج بهتری نسبت به فصل گذشته کسب کنیم.

نوری درباره مصاف ذوب‌آهنی‌ها با تراکتور گفت: تراکتوری‌ها بازیکنان خارجی خوبی گرفته‌اند و مربی خوبی دارند. آن‌ها هزینه‌های هنگفتی کردند و شرایط بسیار خوبی دارند. پنج هفته ابتدایی بازی‌های بسیار سختی را پیش‌رو داریم. به تبریز می‌رویم و امیدوارم بتوانیم دست پر از تبریز بیرون بیاییم. تراکتوری‌ها با حضور تماشاگران‌شان می‌خواهند پیروز شوند اما مطمئن باشید همان گونه که مقابل پرسپولیس بازی کردیم، در مقابل تراکتور هم قرار می‌گیریم.

منبع: ایسنا

انتهای پیام/

کد خبر: 1150625

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =