محمدوند: اخراج نادر محمدی به ضرر پرسپولیس تمام شد

پیشکسوت پرسپولیس در مورد عملکرد تیم یحیی گل محمدی در دیدار اول این تیم در لیگ بیست و دوم توضیحات ویژه‌ای را ارائه کرد.

به  گزارش گروه ورزشی ایسکانیوز،  عارف محمدوند در خصوص دیدار پرسپولیس در اصفهان برابر ذوب آهن اظهار داشت: بازی اول برای تیم‌ها سخت است چرا که همه تیم ها دچار تغییر و تحولات زیادی شده اند و با توجه به این موضوع  نمی‌توانند آنالیز کاملی از حریف خود داشته باشند. به اعتقاد من همین مسئله باعث می شود در بازی های اول تیم ها نتوان در مورد بحث فنی بازی ها صحبت کرد.

بیشتر بخوانید:

نوری: تک امتیاز برابر پرسپولیس با ارزش بود

وی در مورد تساوی پرسپولیس در این دیدار تاکید کرد: پرسپولیس در این بازی نمایش بدی از خود ارائه نداد و به نظرم فرصت برای ارائه نمایش بهتر برای این تیم وجود دارد. شما ببینید استقلال هم در بازی اول در تهران برابر حریفش باخت. آنچه مسلم است این است که نتیجه بازی اول برای تیم ها نمی تواند ملاک موفقیت یا ناکام شان در ادامه فصل باشد.

پیشکسوت پرسپولیس تصریح کرد: در نیمه اول پرسپولیس در نیمه خودش به خوبی ابتکار عمل را در دست داشت اما در نیمه حریف پاس ها کم دقت بود و این موضوع قدرت تهاجمی پرسپولیس را کاهش داده بود اما در نیمه دوم فضا کمی تغییر کرد و پرسپولیس در زمین حریف نیز حرکات بهتری را از خود نشان داد. به اعتقاد من اخراج بازیکن ذوب آهن در این دیدار به نفع پرسپولیس نبود چرا که ذوب آهنی ها برای گل نخوردن بازی فشرده تر و بسته تری را از خود به نمایش گذاشتند و می توان گفت اخراج نادر محمدی به ضرر پرسپولیس تمام شد. آنچه مسلم است این است که پرسپولیس در این بازی نمایش امیدوار کننده را از خود ارائه داد و در طول بازی اگرچه موقعیت های زیادی روی دروازه ها ایجاد نشد اما به قول فوتبالی ها بازی به نفع پرسپولیس یک گله بود. در بحث مالکیت توپ بازی 80 به 20 در اختیار پرسپولیس بود اما در ضربات نهایی بچه ها کمی بی دقت بودند و همین مسئله باعث شد موقعیت‌هایی که ایجاد شد برای پرسپولیس به گل تبدیل نشود.

محمدوند در خصوص عملکرد سه مهره جدید پرسپولیس که برای اولین بار در ترکیب سرخ‌ها به میدان رفتند گفت: از بین نفرات جدید اگر نام علیرضا بیرانوند و سروش رفیعی را به عنوان بازیکنان سابق تیم فاکتور بگیریم باید بگویم سعید صادقی و گئورگی گولیسانی نمایش قابل قبولی را از خود ارائه دادند و از بهترین های پرسپولیس در این دیدار محسوب می شدند. این در حالی است که دانیال اسماعیلی فر نیز عملکرد خوبی را از خود ارائه داد اما همه ما از این بازیکن به عنوان یک مهره باتجربه و تاثیرگذار انتظار بیشتری داشتیم و توقع داشتیم نفوذها و ارسال های بهتری را برای پرسپولیس داشته باشد اما همانطور که گفتم این دیدار بازی اول بود و به طور حتم همه بچه ها در طول فصل بهتر خواهند شد.

هافبک اسبق پرسپولیس در خصوص ساختار کلی پرسپولیس در فصل جدید اظهار داشت: نمایش پرسپولیس در اصفهان نشان داد ما در دفاع و میانه میدان مشکل زیادی نداریم اما در فاز تهاجمی و ایجاد موقعیت برای گلزنی به هماهنگی بیشتری نیاز است. پرسپولیس با توجه به شیوه بازی‌اش یک مهاجم زهردار نیاز دارد تا بتواند با گلزنی تلاش بازیکنان را تکمیل کند.

از محمدوند در مورد حضور لوکادیا ستاره جدید سرخ ها سوال کردیم که وی در پاسخ به این سوال گفت: همان طور که اشاره کردم پرسپولیس به یک مهاجم زهردار و فرصت‌طلب نیاز دارد که امیدوارم این بازیکن بتواند به پرسپولیس کمک کند. البته تعداد بازیکنان همانطور که می تواند برای تیم نقطه مثبتی باشد می تواند مشکل ساز هم باشد. در این زمینه انتظار می رود کادر فنی پرسپولیس مدیریت خوبی روی تیم داشته باشد تا از فرصت حضور بازیکنان خوب به نحو احسن استفاده کند.

منبع: برنا

انتهای پیام/

کد خبر: 1150653

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =