عزیززاده: همه از استقلال انتظار بالا دارند

عزیززاده گفت: همه از این تیم انتظار بالا دارند. به همین دلیل هم فشار روی مربی جدید بالا است. قهرمانی سال گذشته اتفاق افتاده و جام آن در ویترین است. حالا با شروع فصل جدید مهم‌ترین نکته این است که کادر جدید با افرادی جدید روی کار آمده‌اند.

به گزارش گروه ورزشی ایسکانیوز، حمید عزیززاده درباره دیدار هفته اول استقلال مقابل سپاهان اظهار داشت: در هفته‌های ابتدایی لیگ هیچ تیمی در اوج آمادگی به سر نمی‌برد و نمی‌توان تیمی را قضاوت کرد. مقایسه شرایط هم درست نیست و به طور کلی نمی‌توان از حالا حکم قطعی داد.

بیشتر بخوانید:

پیشکسوت پرسپولیس: بازیکنان جدید به زمان نیاز دارند

وی در ادامه افزود: هر تیمی سعی می‌کند با آمادگی وارد مسابقات شود اما حداقل ۶ هفته باید بگذرد تا بتوانیم در خصوص تیم‌ها نظر قطعی بدهیم. در کل استقلال نیمه اول بهتر بازی کرد اما در نیمه دوم قافیه را واگذار کرد. پیشتر هم در مصاحبه‌هایم گفته‌ام که در فوتبال ایران نتیجه مهم است و حالا استقلال در هفته اول پیروز نبوده. فاجعه رخ نداده اما نمی‌توان از حالا این تیم را مورد انتقاد قرار داد..

پیشکسوت آبی‌پوشان درباره صبر و شکیبایی هواداران هم عنوان کرد: اگر مربی ایرانی روی نیمکت استقلال بود به نظر من اوضاع برایش با این شکست در هفته اول سخت تر می‌شد. چرا؟ استقلال سال گذشته با رکوردی رویایی قهرمان شد و همه از این تیم انتظار بالا دارند. به همین دلیل هم فشار روی مربی جدید بالا است. قهرمانی سال گذشته اتفاق افتاده و جام آن در ویترین است. حالا با شروع فصل جدید مهم‌ترین نکته این است که کادر جدید با افرادی جدید روی کار آمده‌اند. چه پیشکسوت، چه بازیکن و چه هوادار، هر کسی دلش برای استقلال می‌سوزد باید در آرامش این تیم را حمایت کند. این تیم نیاز به فرصت دارد تا خود را پیدا کند.

عزیززاده درباره عملکرد استقلال در فصل نقل و انتقاللات و اینکه این تیم کامل شده یا خیر گفت: اینکه من بگویم استقلال کامل شده یا خیر تاثیری ندارد. همان طور که گفتم این تیم نیاز به زمان برای وفق دادن خود با شرایط دارد. ۶ هفته باید بگذرد، تفکرات تیم پی‌ریزی شود و آن وقت درباره سرمربی نظر داد.

عزیززاده که امسال به عنوان مربی تیم امید استقلال معرفی شده درباره اوضاع تیم افزود: خدا را شکر دو اردوی بسیار خوب گذرانده‌ایم. تیم امید پشتوانه تیم بزرگسالان است. از همین حالا برای بسیاری آینده‌های درخشان می‌بینم و ۶ یا ۷ بازیکن با کیفیت در حد تیم اصلی در تیم حضور دارند. می‌خواهیم به رده بزرگسالان استقلال ستاره تحویل دهیم.

منبع: برنا

انتهای پیام/

کد خبر: 1150656

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =