مورایس: هدف من ارتقا فوتبال ایران است

سرمربی پرتغالی تیم فوتبال سپاهان گفت: به فوتبال ایران آمدم تا به مربیان ایرانی کمک کنم. در واقع هدف من ارتقا فوتبال ایران است.

 به گزارش گروه ورزشی ایسکانیوز، ژوزه مورایس روز دوشنبه در گفت‌وگویی تلویزیونی در مورد نحوه تصمیم‌گیری خود برای حضور در فوتبال ایران، اظهار داشت: تصمیم سختی برای آمدن به ایران داشتم. قبل از انتخاب سپاهان خواستم که یک بازدیدی از شهر اصفهان و باشگاه داشته باشم. برای من چیزی که مهم بود، حس و انرژی بود که از مردم گرفتم و می‌خواستم بدانم می‌توانم توقعاتی که مردم از من داشتند را انجام بدهم یا نه؟ من آمدم اینجا تا یک امتیاز خاصی را به فوتبال ایران ارائه بدهم. این موضوع می‌تواند اصلی‌ترین دستاورد من در سپاهان باشد. 

بیشتر بخوانید:

کری خوانی مورایس برای ساپینتو

وی در پاسخ به این پرسش که آیا می‌توان او را هم مانند ژوزه مورینیو آقا خاص صدا کرد یا نه، گفت: شما هر چیزی که من را صدا بزنید، من آن را می‌پذیرم و مشکلی ندارم اما من اینجا آمدم که یک چیز خاص را به مردم سپاهان بدهم. خیلی حس خوبی است که با تمام توان در اختیار این باشگاه باشم تا به کمک‌ دیگر مربیان ایران هم بیایم. هدف من ارتقا فوتبال ایران هم هست. داشتن حس هیجان بسیار خوب است، البته باید آن را تا پایان فصل ادامه بدهیم. 

سرمربی پرتغالی تیم فوتبال سپاهان در مورد حضور یک مربی ایرانی در کادر فنی خود، عنوان کرد: برخی مربیان را زیر نظر گرفتیم تا آن‌ها را انتخاب کنیم. الان یک فیزیولوژیست در اختیار داریم. باید ببینیم در آینده یک مربی ایرانی به ما اضافه شود یا خیر. شاید اگر زبان فارسی من بهتر شود، این اتفاق رخ دهد. اما نمی‌توانم قول بدهم که بین مربیان خودم، یک مربی ایرانی بیاورم. من یک قرارداد سه ساله دارم و اگر بخواهم یک ایده را انتخاب کنم و یک بازیکن بخواهد دوران مربیگری خود را در اینجا شروع کند، می‌توانم این کار را انجام دهم. البته صداقت در این خصوص بسیار مهم است. 

مورایس در مورد استقبال هواداران اصفهانی بیان کرد: شوکه شدم. چرا که یک نفر آن بالا در حال داد زدن بود و یک سری مواد دودزا در دستانشان بود. خیلی اشتیاق را توانستم بین این صدا ها پیدا کنم. به صورت مثبت غافلگیر شدم. اول فکر کردم که اگر این نفرات را در استادیوم داشتیم، چقدر خوب است. بی صبرانه منتظر هواداران در استادیوم هستم و امیدوارم در آینده امکان دیدن آن‌ها را در استادیوم داشته باشیم. 

وی در مورد ارتباط خود با مورینیو و کریستیانو رونالدو اظهار داشت: بله هنوز با آن‌ها در ارتباط هستم. یکی از آن‌ها مانند برادرم است. نمی‌توانیم رویای داشتن او را هم در اینجا داشته باشیم اما او می‌تواند بیاید و تفاوت ایجاد کند.

انتهای پیام/

کد خبر: 1150744

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =