دستگیری عامل توزیع مشروبات الکلی مسموم در هرمزگان

فرمانده انتظامی استان هرمزگان گفت: با هوشیاری و تلاش پلیس امنیت عمومی استان عامل اصلی تهیه و توزیع مشروبات الکلی مسموم که در ایام ماه رمضان موجب فوت ۱۳ نفر شده بود، شناسایی ودستگیر شد.

به گزارش گروه اجتماعی ایسکانیوز، سردار غلامرضا جعفری فرمانده انتظامی استان هرمزگان در جمع خبرنگاران و در تشریح این خبر بیان داشت: در پی مسمومیت تعداد 75 نفر و فوت 13 نفر از شهروندان هرمزگانی در اثر مصرف مشروبات الکلی مسموم درایام ماه مبارک رمضان امسال و متواری شدن عامل یا عاملان این حادثه، بلافاصله پس از وقوع حادثه پیگیری موضوع بصورت ویژه در دستور کار پلیس قرار گرفت.

وی افزود: ماموران پلیس امنیت عمومی استان با شبانه روزی و کار اطلاعاتی نهایتا عامل اصلی تهیه و توزیع مشروبات الکلی مسموم بنام رضا ز را در بندرعباس شناسایی کردند.

سردار غلامرضا جعفری اظهار داشت: ماموران ضمن هماهنگی با مقام قضایی ، روز گذشته با تشکیل اکیپی به محل اعزام و در یک عملیات ضربتی متهم را دستگیر و در بازرسی از مخفیگاه وی 103 لیتر مشروبات الکلی دست ساز کشف و ضبط شد .

فرمانده انتظامی استان هرمزگان با بیان این که برادر این متهم بلافاصله پس از وقوع حادثه دستگیر و تاکنون در زندان به سر می برد، خاطرنشان کرد: متهم دستگیر شده ضمن اعتراف به تهیه و توزیع مشروبات الکلی دست ساز با همکاری برادر خود ، با تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی و از آن طریق با قرار مناسب روانه زندان شد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1150756

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =