رهبری‌فرد: هزینه کردن در پرسپولیس پول دور ریختن است

کاپیتان اسبق تیم فوتبال پرسپولیس گفت: اگر تیم به همین شکل ادامه دهد قطعا نباید انتظار قهرمانی داشته باشیم و تمام هزینه‌ها، پول در جوب ریختن است.

به گزارش گروه ورزشی ایسکانیوز، بهروز رهبری‌فرد در خصوص نتیجه اولین بازی پرسپولیس در رقابت‌های لیگ برتر، اظهار داشت: باید باشگاه پرسپولیس بداند که اسامی در فوتبال بازی نمی‌کنند و دلیل موفقیت نیستند. دائما می گویند فلان بازیکن را آوردیم درحالی که عشق به فوتبال و پرسپولیس است که باعث برد، پیروزی و بازی زیبا می‌شود. از طرفی وقتی با هزینه‌های سنگین بازیکنانی را به تیم می‌آورند، انتظارات بالا می‌رود و همه هواداران از بازی اول منتظر یک نتیجه خیلی خوب می‌شوند. به نظرم این اشتباه خودشان است که وضعیت طوری پیش رفته که وقتی قدرت پیروزی ندارند، همه پرسپولیسی‌ها حتی خود من، منتظر تعداد گل بالا بودیم.

بیشتر بخوانید:

پرسپولیس باید هجومی‌تر بازی کند

وی ادامه داد:‌ تیم ذوب‌آهن با جوانان بی نام و نشان که هزینه قرارداد هایشان گوش عالم را پر نکرده، توانست ۱۰ نفره پرسپولیس را متوقف کند. پس وقتی می‌شود بازیکنان جوان با کیفیت را به تیم‌ آورد که با غیرت تمام تیمشان را یاری دهند، این همه هزینه برای نشان دادن چه چیزی است؟ این که در دقایق پایانی حمله‌ها جان بگیرد و تیم ۱۰ نفره به دفاع برود که چیز عجیب و سختی نیست.

پیشکسوت پرسپولیس درخصوص سرمربی این تیم عنوان کرد: در طول بازی خیلی دقت کردم که ببینم با این همه خرجی که برای خرید بازیکن و رضایت سرمربی تیم انجام شد، تغییری هم در تیم شکل گرفته یا نه اما دقیقا همان فوتبال کسل‌کننده و بدون خلاقیت را که در فصل پیش از شاگردان یحیی گل‌محمدی شاهد بودیم را دیدم. هنری در بازی پرسپولیس دیده نمی‌شود و اگر گلی هم به ثمر برسد، همه از روی حادثه است نه بازی زیبا و تاکتیکی. اگر تیم به همین شکل ادامه دهد قطعا نباید انتظار قهرمانی از آن‌ داشته باشیم و تمام هزینه‌ها، پول دور ریختن است.

رهبری‌فرد افزود: روی نیمکت پرسپولیس هیچ‌کس نیست که در غیاب گل‌محمدی بتواند تیم را مدیریت کند. بهترین شخصیت روی نیمکت کریم باقری است که او هم مثل من که در خانه بازی را تماشا می‌کنم تنها به تماشای بازی می‌نشیند در حالی که باید شخصی باشد که بتواند هیجان و حساسیت بازیکنان را برانگیزد و به بازی جان دوباره ببخشد.

مربی سابق پرسپولیس درباره آینده این تیم در ادامه فصل گفت: با احترام به کادرفنی و هم‌بازی‌های قدیمی خودم باید بگویم که آن‌ها باید کنار بروند و به جای هزینه‌های بالا برای بازیکنان، معلم و استاد خوب به تیم بیاورند تا مربیگری به دست کسی باشد که مثل برانکو شاکله خوبی به تیم بدهد. از وقتی شاکله برانکو به‌هم خورد، پرسپولیس هم از دست رفت و حالا دیگر مدیران باشگاه نباید زمان را از دست بدهند زیرا فرصت‌ آزمون و خطای کافی به گل‌محمدی داده شد و از این به بعد دادن فرصت اضافه باعث می‌شود مثل سال گذشته روند نزولی پیش گرفته شود. ما نیازمند مربی قدرتمندتر و کادرفنی تازه نفس‌تر هستیم تا بتوانیم تغییر ایجاد کنیم.

رهبری‌فرد تاکید کرد: تا زمان کافی را دارند باید تصمیمات احساسی را کنار بگذارند. تا اینجا تمام بازیکنانی که یحیی خواست را برای او آوردند و در فصل‌های گذشته هم زمان برای آزمون خطا داده شده و حالا دیگر بهانه‌ای نمانده است. اگر تا ۲ یا سه هفته دیگر هم نتایج و روند تیم درست نشود، باید کادرفنی و مربی تغییر کنند. در غیر این صورت باید باز هم دور قهرمانی را خط بکشند.

منبع: ایرنا

انتهای پیام/

کد خبر: 1150976

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =