داداش‌زاده: ساپینتو شومن بسیار کاربلد است

پیشکسوت فوتبال ایران گفت: ریکاردو ساپینتو در همین یک بازی نشان داد که یک شومن بسیار کاربلد است.

به گزارش گروه ورزشی ایسکانیوز، بهزاد داداش‌زاده، در مورد برگزاری هفته اول لیگ برتر فوتبال بدون تماشاگر، اظهار داشت: این یک واقعیت است و نمی‌شود از آن فرار کرد که بدون حضور تماشاگران در ورزشگاه‌ها، رویدادهای ورزشی به خصوص لیگ برتر فوتبال جذابیتی ندارد و با مسابقات محلات هیچ فرقی نمی‌کند. قطعاً هیاهو و هیجان هواداران در استادیوم‌ها باعث خواهد شد تا رقابت بین دو تیم حال و هوای بهتری پیدا کند.

بیشتر بخوانید:

پرسپولیس باید هجومی‌تر بازی کند

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال درباره عملکرد ساپینتو در هفته اول لیگ برتر مقابل سپاهان عنوان کرد: ریکاردو ساپینتو در همین یک بازی نشان داد که یک شومن بسیار کاربلد است و به خوبی می‌تواند هیجان بدهد. استقلال نسبت به سال قبل اصلاً خوب بازی نمی‌کند و در هفته اول که نتوانست توقعات هواداران را برآورده کند.

*استقلال با این همه مهاجم، هنوز دنبال جذب مهاجم است

داداش‌زاده در خصوص عملکرد فنی مورایس در تیم فوتبال سپاهان تاکید کرد: بر عکس ساپینتو، سرمربی سپاهان با آرامش و بدون استرس تیمش را هدایت می‌کرد. سپاهان در هر چهار خطوط خود بسیار هماهنگ بود و مورایس در تعویض‌ها هم تا آخرین لحظه بازی بسیار تأثیرگذار پیش رفت. اما هنوز هفته اول است و باید چند هفته‌ای از لیگ برتر بگذرد تا عیار تیم‌ها مشخص شود.

وی در مورد نداشتن هافبک طراح و بازی‌ساز در تیم فوتبال استقلال، تصریح کرد: خیلی جای تعجب دارد که استقلال این همه مهاجم دارد و هنوز باشگاه دنبال جذب مهاجم است، اما یک هافبک طراح به خدمت نگرفته است. در طول یک فصل هر تیم باید دو بازیکن خوب در هر پست داشته باشد تا در مواقع بحرانی که بازیکن مصدوم یا محروم می‌شود به داد تیم برسد.

*تیم زهردارِ نکونام به خوبی تقویت شده

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس درباره دیدار این تیم با ذوب آهن گفت: پرسپولیس می‌توانست با سه امتیاز از اصفهان خارج شود، ولی وقتی بازیکن ذوب آهن اخراج شد جلوی پرسپولیس را گرفت. ذوب‌آهن در کارهای دفاعی خیلی خوب کار می‌کند و گل زدن به تیم‌های تارتار سخت است و به خوبی مقابل حملات همه جانبه بازیکنان باتجربه پرسپولیس ایستادگی کردند.

وی ادامه داد: پرسپولیس در هفته دوم مقابل فولاد خوزستان محک جدی خواهد خورد و معتقدم این دیدار برای گل‌محمدی بسیار حیاتی و مهم خواهد بود که بتوانند در استادیوم آزادی ۳ امتیاز را بگیرند. از طرفی تیم زهردار جواد نکونام هم که تقویت شده است برای کسب بهترین نتیجه مقابل پرسپولیس قرار خواهد گرفت.

داداش‌زاده در خصوص حمایت هواداران و پیشکسوتان از باشگاه و مدیریت پرسپولیس خاطرنشان کرد: از رضا درویش مدیرعامل باشگاه ممنونم که مقابل دلال‌ها ایستاده است و صادقانه از شفافیت در فوتبال حرف می‌زند. باید همه طرفداران پرسپولیس و پیشکسوتان از این مدیر حمایت کنیم تا دلالیسم در فوتبال ایران ریشه‌کن شود. یکی از رمزهای موفقیت تیم فوتبال پرسپولیس در فصل جاری لیگ برتر حمایت طرفداران و پیشکسوتان از مدیر عامل باشگاه و در ادامه حمایت مدیر عامل از کادر فنی و سرمربی تیم است تا بتوانند بدون حاشیه به سمت و سوی قهرمانی پیش بروند.

منبع: میزان

انتهای پیام/

کد خبر: 1150981

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =