سیدعباسی: استقلال در خطوط خود تعادل ندارد

پیشکسوت استقلال گفت: ریکاردو ساپینتو شرایط بازی مقابل سپاهان را درک نکرد.

به گزارش گروه اقتصادی ایسکانیوز، داوود سیدعباسی، پیشکسوت باشگاه استقلال درباره بازی‌های هفته اول لیگ برتر اظهار داشت: با توجه به اینکه هفته اول بود، نمی‌توان با قاطعیت درباره هیچ تیمی قضاوت کرد. بازیکنان برخی تیم‌ها زودتر از قالب بدنسازی خارج شده‌اند و برخی دیرتر. نباید نتیجه و عملکرد یک تیم در هفته اول را برای تمام لیگ در نظر گرفت و حکم قطعی داد.

بیشتر بخوانید:

فدراسیون فوتبال مالیات کی‌روش را پرداخت کرد

وی در ادامه افزود: در هفته اول تیم‌ها سعی داشتند هارمونی خود را بعد از تعطیلات به دست آورند و شخصیت تیم را نشان دهند. چیزی که من را سورپرایز کرد استقلال بود. به نظرم این مسئله قابل پیش‌بینی بود. در گفت و گوهای پیشین خودم هم گفته بودم که استقلال امسال سال سختی خواهد داشت. تصور من این است با توجه به شرایط دیگر مدعیان کار برای تیم استقلال سخت خواهد بود.

سرمربی سابق تیم شهرخودرو درباره حضور مربیان خارجی در لیگ گفت: حضور مربیان صاحب سبک و حرفه ای در فوتبال کشورمان قطعا اتفاق خوبی است اما نباید فراموش کنیم ساختار فوتبالی ما کاملا نیاز به کار دارد. به طور مثال استقلال نتایجی عالی و خوب در فصل گذشته گرفت که این مسئله باعث فشار روی کادر جدید می‌شود. به نظرم یک مربی که با شرایط فوتبال ایران آشنا بود می توانست کمک بیشتری به استقلال کند. فکر می‌کنم ساپینتو شرایط بازی مقابل سپاهان را درک نکرد. سپاهان تیمی مدعی است و سال هاست در سطح اول حرف‌های زیادی برای گفتن دارد. امیدوارم ساپینتو به زودی اشراف لازم را به دست بیاورد. استقلال قهرمان سال گذشته است و انتظارات از این تیم زیاد است. درباره پرسپولیس هم نمی‌توانم اظهارنظر خاصی کنم زیرا آن‌ها هم تنها یک بازی را پشت سر گذاشته‌اند و نمی‌توان با همین یک بازی وضعیت را تحلیل کرد.

هافبک اسبق آبی‌پوشان در دهه 80 درباره این تیم عنوان کرد: فکر می‌کنم استقلال در خطوط خود تعادل ندارد. به نظرم این تیم در خط هافبک بیشتر نیاز به بازیکن دارد تا خط حمله. چه کسی قرار است از خط هافبک به آن‌ها پاس بدهد. اصلا منظور من این نیست که استقلال هافبک های بدی دارد. اعتقاد دارم سبک بازی آن‌ها شبیه به هم است. در خط هافبک باید یک هارمونی وجود داشته باشد. کسی توپ را بگیرد، کسی طراحی کند و کسی بازی را به عرض ببرد. شاید بازیکنی چون جباری که خلاقیت دارد یا یک هافبک رونده خیلی بیشتر برای استقلال مفید است.

سیدعباسی درباره مدعیان قهرمانی لیگ برتر امسال افزود: به نظرم مدعیان مانند همیشه خواهند بود. استقلال، پرسپولیس و سپاهان و دیگر تیم‌ها امسال جدی‌تر از گذشته شده‌اند.

وی درباره شرایط این روزهای خود گفت: دوستان به من لطف داشتند و پیشنهاداتی در خصوص مربیگری ارائه دادند. خودم چندان رغبتی به آن‌ها نداشتم و پیشنهادات دیگر هم چندان رغبتی در من ایجاد نکرد. سرمربیگری در لیگ؟ در ابتدای راه هستم و می‌خواهم به جای احساسی بودن، منطقی باشم. می‌خواهم با تحقیق و مطالعه پیش بروم تا اینکه بخواهم صرفا فقط حضور داشته باشم.

منبع: برنا

انتهای پیام/

کد خبر: 1151013

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =