نوری: به خاطر فاجعه استراماچونی غصه خوردم

پیشکسوت استقلال گفت: شاید باور نکنید اما من پیشکسوت استقلال که عمرم را در این تیم گذاشته‌ام به خاطر فاجعه استراماچونی غصه خوردم و اشک ریختم، اینکه مقصران این اتفاق پاسخگو نیستند دردناک است.

به گزارش گروه ورزشی ایسکانیوز، محمد نوری اظهار داشت: افرادی که مسبب اصلی پروند استراماچونی هستند باید پاسخگوی این افتضاح تاریخی باشند.

وی افزود: آنهایی که باعث شدند این اتفاق تلخ رقم بخورد باید دادگاهی شوند،در این شرایط اقتصادی سخت پرداخت این پول از پول بیت‌المال جایز نیست و باید تمام مدیرانی که باعث شدند استراماچونی قرارداد بسته، پولش را نگیرد و از ایران برود محاکمه شوند.

پیشکسوت استقلال خاطرنشان کرد: شاید باور نکنید اما من پیشکسوت استقلال که عمرم را در این تیم گذاشته‌ام به خاطر فاجعه استراماچونی غصه خوردم و اشک ریختم، اینکه مقصران این اتفاق پاسخگو نیستند دردناک است.


نوری در باره باخت مقابل سپاهان گفت: استقلال در شرایطی هفته اول لیگ را با شکست آغاز کرد که برای نباختن تحت فشار بود، حالا این فشار از روی بازیکنان و مربیان برداشته شد،در گام نخست نباید ایراد گرفت بلکه باید حمایت کرد و به طور حتم در هفته‌های ابتدایی شرایط سخت نیست.

وی تاکید کرد: همانطور که من از استقلال حمایت می‌کنم و بر این باور هستم که نباید از ساپینتو و استقلال بابت یک شکست انتقاد کرد این حق را نیز دارم انتقاد کنم، من می‌گویم مدیران باشگاه استقلال پاسخ دهند چه کسی در ابتدای فصل برای این تیم یارگیری کرد، چرا مهاجمان زیادی دارم اما در برخی پست‌ها با کمبود نفر روبرو هستیم، این تعداد مهاجمان کار را برای ساپنتو نیز سخت کرده است و الان برای جذب بازیکن باید حداقل یک نفر از نفرات خط بخورد.

نوری اعلام کرد: افرادی که آن روزها در باشگاه استقلال سمت داشتند و به تعریف و تمجید مدیریت می‌پرداختند امروز زبان به انتقاد گشوده‌اند، پرسش من این است آن زمان که سمت داشتید چرا حرف نزدید تا در این خیانت شریک نشوید.


بازیکن اسبق استقلال در پایان گفت: بازیکنی که تعصب و عرق پیراهن این تیم را داشته باشد برایش فرقی نمی‌کند چه کسی رو نیمکت می‌نشیند، برای او هوادار و باشگاه مهم هستند، بازیکن باید بابت پولی که می‌گیرد باید زحمت بکشد، یزدانی بچگی کرد که آن مصاحبه را انجام داد، نباید چنین حرفهایی را می‌زد ولی سیاوش بازیکن خوبی است که اگر آماده باشد به درد استقلال می‌خورد به شرطی که از حواشی دور باشد.

منبع: ایرنا

انتهای پیام/

کد خبر: 1151044

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =