قیمت و مشخصات آپارتمان‌های محله ستارخان تهران

در گزارش زیر به بررسی قیمت و مشخصات آپارتمان‌های محله ستارخان تهران خواهیم‌ پرداخت.

 به گزارش گروه اقتصادی ایسکانیوز، محله ستارخان یکی از گزینه هایی است که افراد برای سکونت و خرید خانه در آن بسیار مشتاق هستند. محله ستارخان دارای امکانات بسیار خوبی برای ساکنین است و دسترسی بسیار آسانی به کلیه نقاط شهر تهران دارد. در نزدیکی مراکز دولتی، تفریحی و آموزشی است و این مسائل جزو ویژگی های بسیار خوب این محله به شمار می رود. اهالی این محله برای خرید روزمره خود نیازی به وسایل نقلیه عمومی ندارند و همین امر سبب کاهش ترافیک در این منطقه شده است. محله ستارخان بین شهروندان تهرانی از محبوبیت ویژه ای برخوردار است.

بیشتر بخوانید:

سرانجام وام مسکن روستائیان چه شد؟

طبق گفته یک مشاور املاک این منطقه اگر در ستارخان واحدی خریداری کنید، دسترسی خوبی به مترو، مدارس، مراکز درمانی و . . . دارید و این مورد یکی از نقاط قوت این محله است.

وی در ادامه افزود: ستارخان از دو بخش شمالی و جنوبی تشکیل میشود که قیمت واحدهای شمال‌ ستارخان بیشتر است.

شمال‌ستارخان از محله‌های شهرآرا، تهران‌ویلا، کوی ارمکان و صادقیه تشکیل شده است.

و جنوب ستارخان نیز از محله‌های گلاب، دریان‌نو، مقداری از صادقیه، توحید، شادمان تشکیل می‌شود.

او برای مثال گفت : واحد آپارتمانی نوساز با متراژ ۱۲۵ متر و ۲ اتاق خواب، در محله ستارخان قیمتی حدود ۸ میلیارد تومان دارد. 

این صاحب بنگاه در ادامه توضیح داد: واحد های شمال‌ ستارخان حدودا از متری ۷۰ الی ۷۵ میلیون تومان شروع می‌شوند و واحد های جنوبی از متری ۵۰ میلیون تومان شروع شده و تا ۷۰ میلیون تومان ادامه پیدا می‌کنند. 

این کارشناس واحدی نوساز با متراژ ۱۲۲ متر و ۳ اتاق خواب را در این محله مثال زد که با سرمایه‌ای معادل ۷ میلیارد و ۵۵۰ میلیون تومان قابل خرید است.

کارشناسی دیگر یادآور شد که حداقل سرمایه برای خرید واحد در ستارخان حدود ۳ میلیارد تومان است، که این واحد در جنوب ستارخان است و بدون آسانسور و پارکینگ است.

حداقل سرمایه برای خرید واحدی در شمال ستارخان نیز مبلغی حدود ۵ الی ۶ میلیارد تومان است.

در ادامه وی یادآور شد که اختلاف قیمت زیادی بین یک واحد نوساز و یک واحد قدیمی ساز نیست و اگر شما توانایی خرید یک واحد نوساز حتی با متراژ کمتر داشته باشید، سود بیشتری نسبت به خرید واحدی ۲۰ ساله با متراژ بالا کرده‌اید.

وی افزود: منطقه طرشت نیز برای خرید واحد با سرمایه نسبتا کم محله متناسب و خوبی است که در سال‌های اخیر به بازسازی و مدرن کردن این منطقه توجه ویژه‌ای شده است.

او مثال زد: مثلا با سرمایه‌ای حدود ۳ میلیارد تومان می‌توانید واحدی ۲۲ ساله با متراژ ۷۰ متر و ۲ اتاق خواب را خریداری کنید.

این مشاور مسکن در آخر تاکید داشت: در حال حاضر بازار ساکن است و نوسانات زیادی ندارد، بنابرین حال حاضر یکی از بهترین مواقعی است که امکان خرید خانه وجود دارد و اگر خرید خانه را به اواخر سال موکول کنید، مجبور به خرید واحد گرانتر می‌شوید.

انتهای پیام/

کد خبر: 1151091

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =