کنکور و آزمون| آغاز ثبت‌نام پذیرفته شدگان نهایی آزمون دکتری از فردا / کارنامه آزمون دستیاری دندانپزشکی امروز منتشر می‌شود

ثبت‌نام پذیرفته شدگان نهایی آزمون دکتری ۱۴۰۱ از فردا ۳۰ مردادماه آغاز می‌شود.

به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز، ثبت‌نام پذیرفته شدگان نهایی آزمون دکتری ۱۴۰۱ از فردا ۳۰ مردادماه آغاز می‌شود. متقاضیانی که اسامی آنها به عنوان پذیرفته شدگان نهایی هر یک از کدرشته محل های تحصیلی اعلام شده است لازم است برای اطلاع از تاریخ و مدارک ثبت نام (علاوه بر مدارک مندرج در اطلاعیه) از فردا یکشنبه ۳۰ مرداد ۱۴۰۱ به پایگاه اطلاع رسانی دانشگاه یا موسسه محل قبولی خود مراجعه کنند.

 اسامی پذیرفته شدگان نهایی آزمون ورودی دوره دکتری «Ph.D» نیمه متمرکز سال ۱۴۰۱ دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی و دانشگاه آزاد اسلامی پنجشنبه ۲۷ مردادماه ۱۴۰۱ اعلام شد. متقاضیانی که هم در ردیف پذیرفته شدگان یکی از دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی و هم در ردیف پذیرفته شدگان یکی از واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی قرار می گیرند توجه داشته باشند که منحصراً می توانند در یکی از کدرشته محل های قبولی ثبت نام کنند و مجاز به ثبت نام در هر دو محل قبولی نیستند، در غیر این صورت مطابق ضوابط با آنها رفتار خواهد شد.

آزمون ورودی دوره دکتری «Ph.D» (نیمه‌متمرکز) سال ۱۴۰۱ با حضور بیش از ۱۸۶ هزار داوطلب برگزار شد که از این تعداد ۱۳۷ هزار و ۱۱۷ نفر مجاز به انتخاب رشته شدند و پس از طی مرحله دوم آزمون در دانشگاهها شامل مصاحبه، بررسی سوابق علمی و پژوهشی و …در نهایت بیش از ۲۲ هزار و ۵۰۰ نفر در دوره دکتری تخصصی پذیرفته شدند.


کارنامه آزمون دستیاری دندانپزشکی امروز منتشر می‌شود

کارنامه علمی آزمون دستیاری دندانپزشکی سال ۱۴۰۱ ظهر امروز شنبه ۲۹ مرداد در اختیار داوطلبان قرار می گیرد و داوطلبان مجاز می توانند از ۲۹ مرداد تا ۲ شهریور انتخاب رشته محل کنند.

داوطلبانی که بر اساس کارنامه آزمون دستیاری رشته های تخصصی دندانپزشکی سال ۱۴۰۱ مجاز شده اند می توانند از ساعت ۱۲ امروز شنبه ۲۹ مرداد تا ساعت ۱۲ چهارشنبه ۲ شهریورماه ۱۴۰۱ نسبت به انتخاب رشته-محل اقدام کنند.

کارنامه علمی فقط از طریق سامانه اینترنتی مرکز سنجش آموزش پزشکی به آدرس www.sanjeshp.ir قابل مشاهده و دریافت است. داوطلبان می توانند با وارد کردن کد رهگیری، کارنامه خود را مشاهده و دریافت کنند.

انتهای پیام/

کد خبر: 1151173

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =