هاشمی نسب: از فحاشی پرسپولیسی‌ها خسته شدم

مربی تیم فوتبال فولاد خوزستان گفت: من ۲۱ سال است که از پرسپولیس رفته ام، اما همچنان هواداران فحاشی می‌کنند.

به گزارش گروه ورزشی ایسکانیوز، مهدی هاشمی‌نسب، مربی تیم فوتبال فولاد بعد از تساوی تیمش برابر پرسپولیس در هفته دوم لیگ برتر اظهار کرد: خدا آن قدر به من لطف داشته که ۲۱ سال پیش جواب این فحاشی‌ها را داده‌ام؛ آن هم نه مقابل ۴۰ هزار نفر بلکه مقابل ۸۰ هزار تماشاگر. انتظار محرومیت ندارم، زیرا اتفاقی رخ نمی‌دهد. اگر فرهنگ و اصالت پرسپولیس این است، که باید تاسف خورد.

بیشتر بخوانید:

ترکیب پرسپولیس برای دیدار با فولاد اعلام شد

او  ادامه داد: من مصاحبه کردم و واقعیت‌ها را گفتم. هواداران متاسفانه دروغ را دوست دارند. اکنون به دروغ مصاحبه کنم و بگویم که من اشتباه کردم که چند سالی را به استقلال رفتم، دوست دارند، اما واقعیت این است که اشتباه نکردم. یک چیز مهم‌تر از رنگ قرمز و پرسپولیس است و آن هم خانواده است. من ۲۱ سال است که رفته‌ام. از فحاشی‌ها خسته‌ام. هنوز ۶ ماه نشده که پهلوان، آقایی و شیری رفته‌اند و یادشان رفته چه زحمتی در پرسپولیس کشیده‌اند.

هاشمی نسب افزود: ما هفته هشتم با استقلال بازی داریم. آن وقت هواداران ۲ تیم را مقایسه کنید. اگر قرار باشد حرف بزنم، یک شاهنامه می‌توانم بنویسم از کسانی که هم بازی من بودند و اکنون شرایط کت و شلواری خوبی دارند. ما آدم بد داستان هستیم.

هاشمی‌نسب تصریح کرد: تا کسی پا روی دمم نگذارد، کاری نمی‌کنم، اما نمی‌توانم فحاشی بشنوم و ساکت باشم. من سرم پایین بود که وارد استادیوم شدم و آن‌ها شروع کردند به فحاشی. من هم رفتم جایی که گل زدم را بوس کردم. آیا کار بدی کردم؟ من پوستم کلفت‌تر از این حرف‌ها است.

انتهای پیام/

کد خبر: 1151198

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =