قیمت دلار در آستانه بازگشت به کانال ۲۸ هزار تومان

در پی ریزش قیمت طلا و ارز که از هفته گذشته آغاز شده و همچنان هم ادامه دارد، قیمت دلار در آستانه بازگشت به کانال ۲۸ هزار تومان و قیمت سکه نیز در حال بازگشت به کانال ۱۲ میلیون تومان است.

به گزارش گروه اقتصادی ایسکانیوز، ریزش قیمت دلار و سکه درحالی از هفته گذشته آغاز شده و همچنان هم ادامه دارد که بزودی باید شاهد تغییر کانال‌ها و عقب نشینی قیمت‌ها در این بازارها باشیم.

بیشتر بخوانید:

دلار در کف قیمت ۳ ماهه قرار گرفت

قیمت دلار هم اکنون در بازار آزاد به ۲۹ هزار تومان رسیده و احتمالاً طی ساعات آتی باید شاهد ثبت قیمت دلار در کانال ۲۸ هزار تومانی باشیم. قیمت سکه نیز هم اکنون در بازار سبزه میدان در مرز ۱۳ میلیون تومانی معامله می شود و بزودی سکه نیز در کانال ۱۲ میلیون تومان قیمت خواهد خورد.

از ابتدای هفته گذشته تا کنون بازار ارز و طلا شاهد ریزش قیمت‌هاست که همین امر موجب شده تا خریداران احتمالی این بازارها فعلاً تماشاچی باشند و دارندگان طلا و ارز نیز از ترس ریزش بیشتر قیمت‌ها، صف فروش تشکیل دهند.

افزایش تعداد فروشنده ها در بازار طلا و ارز از هفته گذشته مشهود است و آنطور که فعالان این بازارها می گویند: جو سیاسی مثبت و خبرهای جدید از مذاکرات باعث خوش‌بینی بازارها و طبعاً ریزش قیمت ها شده است.

هم‌اکنون در بازار آزاد، قیمت طلای ۱۸عیار هر گرم یک‌ میلیون و ۲۱۵ هزار تومان، هر مثقال طلای آبشده ۵میلیون و ۲۶۶ هزار تومان، قیمت سکه تمام‌بهار آزادی طرح جدید نیز ۱۳ میلیون و ۱۰۰ هزار  تومان است.

انتهای پیام/

کد خبر: 1151254

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =