برخورد جدی با باشگاه‌های مختلط

مدیرکل ورزش و جوانان استان تهران گفت: در صورت مشاهده و یا اعلام‌های مردمی در خصوص باشگاه‌ها مختلط حتما با آنها برخورد خواهیم کرد.

به گزارش گروه ورزشی ایسکانیوز،  علی جوادی در خصوص تاسیس باشگاه‌های جدید اظهار کرد: تلاش می‌کنیم که به‌جای پلمپ، به سمت تذکر و اصلاح باشگاه‌ها برویم زیرا تعداد باشگاه‌های استان تهران نسبت به جمعیت و اندازه شهر کم هستند و باید از تعطیلی آن‌ها پرهیز کنیم.

وی تاکید کرد: البته در موارد بسیار کمی باشگاه‌های مختلط دیده شده که به طور قطع با آنها برخورد قانونی خواهیم کرد. البته ما اطلاعات دقیقی از این مسائل نداریم و تنها با اخبار مردمی و بعضی بررسی‌های میدانی از آن‌ها مطلع می‌شدیم و برای برخورد با آن‌ها به سرعت این موضوع را پیگیری می‌کنیم.

جوادی همچنین با اشاره به پروژه‌های نیمه‌کار ورزشی در این استان اظهار داشت: در حال حاضر ۱۴۶ پروژه کلنگ خورده وجود دارد که تکمیل کردن‌ آن‌ها خیلی مهم‌تر از شروع پروژه‌های جدید است. با دستور و حمایت دولت و رئیس جمهور، برای حدود ۵۰ پروژه پیمانکار مشخص و تخصیص منابع پیش‌بینی شده است. اعتبار خوب و بی‌سابقه‌ای در نظر گرفته شده است. بسیاری از این پروژه‌ها در هفته دولت و به تدریج برخی دیگر در هفته تربیت‌بدنی و باقی ایام خاص سال افتتاح خواهد شد.

مدیرکل ورزش و جوانان استان تهران درباره ورود سرخابی‌ها به بورس توضیح داد: اجرای خصوصی‌سازی این باشگاه‌ها شروع و ۱۰ درصد از سهام‌ آن‌ها واگذار شد که باشگاه‌ها توانستند با بودجه‌ای که از طریق بدست ‌آوردند، بدهی‌های زیادی را پرداخت کنند. زحمت زیادی به گردن مدیران این ۲ باشگاه است و به نظرم اخیرا توانستند این ۲ تیم پرطرفدار را از حالت راکد در بیاورند و پویایی را به این تیم‌ها تزریق کنند.

جوادی با تاکید بر حق پخش تلویزیونی باشگاه‌ها، اینطور بیان کرد: همه مدیران دلایل خود را ارائه می‌دهند و مسئولان صدا و سیما نیز تصمیم خواهند گرفت. قطعا نمی‌توانیم انتظار داشته باشیم که این اقدامات به یکباره و در طول یکسال اتفاق بیافتد زیرا باید به صورت تدریجی زیرساخت‌هایش ایجاد شود تا این مسئله انجام‌پذیر شود.

وی همچنین در مورد جوان‌گرایی در ورزش استان تهران اظهار داشت:‌ این اتفاق امری لازم و ضروری است و سعی کردیم در انتصابات و در هیئت‌ها این مسئله را نشان دهیم. هدف از جوان‌گرایی لزوما استفاده از ورزشکاران سن پایین نیست بلکه منظور جوانانی هستند که در کنار تخصص و شور و نشاط جوانی، پشتکار و استفاده از مشورت پیشکسوتان را نیز در روند خود داشته باشند. 

مدیرکل ورزش و جوانان استان تهران در خصوص تقدیر از ورزشکاران برتر عنوان کرد: با تقدیر از کاراته‌کاهای دختر کشور توانستیم حامی مالی خوبی برای آن‌ها پیدا کنیم تا در بازی‌های کشورهای اسلامی شرکت کنند. برترین‌های تنیس ما که از آن‌ها تقدیر کردیم در بخش بانوان توانستند قهرمانی کسب کنند و یا تکواندوکارهایی که از آن‌ها تقدیر شد، دیدیم که چه افتخارآفرینی در رقابت‌های کشورهای اسلامی انجام دادند. تمام این موفقیت‌ها و افتخارآفرینی‌ها نشان می‌دهد که تقدیر از جوانان و ورزشکاران چه تاثیر بالایی در افزایش انگیزه‌ دارد.

منبع: ایرنا

انتهای پیام/

کد خبر: 1151356

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =