پیام معاون علوم پزشکی دانشگاه آزاد اسلامی به مناسبت روز پزشک

معاون علوم پزشکی دانشگاه آزاد اسلامی به مناسبت فرارسیدن یکم شهریور ماه مصادف با روز پزشک، این روز را به تمامی پزشکان، اساتید و دانشجویان این رشته تبریک گفت.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز، معاونت علوم پزشکی دانشگاه آزاد اسلامی- متن پیام به شرح زیر است: 

یکم شهریورماه، زادروز حکیم نامدار ایران، شیخ‌الریس ابوعلی سینا فرصت مغتنمی برای ارج نهادن به زحمات بی شائبه و ارزشمند پزشکانی است که همواره دانش و مهارت خود را با ایثار و اخلاق در هم آمیخته‌ تا در راستای سلامت و بهداشت جامعه از هیچ تلاشی دریغ نورزند. عزیزانی که ضامن سلامت جامعه و آرامش بخش روحی بیماران هستند تا درد ایشان را در سایه لطف الهی التیام بخشند و مرهم باشند. 
اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای مدافع سلامت، فرا رسیدن این روز را به پزشکان، اساتید و دانشجویان این رشته که در طی چند سال اخیر با توجه به شیوع ویروس کرونا، با تلاش‌های خستگی ناپذیر و ایثارگرانه خود در راستای خدمت‌رسانی به مردم کشورمان کوشیدند تبریک عرض می‌نمایم، امید است با همکاری و همیاری همکاران حوزه پزشکی ‏و واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی، در زمینه تربیت پزشکانی متخصص و متعهد در مسیر توسعه کشور عزیزمان گام‌های موثری برداشته شود.‏ در پایان برای سفیدپوشان عرصه سلامت کشورمان و هموطنان از درگاه خداوند متعال آرزوی سلامتی مسالت دارم.

دکتر محسن نفر
معاون علوم پزشکی دانشگاه آزاد اسلامی

انتهای پیام/

کد خبر: 1151519

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =