رایزنی‌ها برای افزایش ظرفیت سهمیه پزشکی در دانشگاه آزاد اسلامی ادامه دارد

سرپرست معاونت امور مجلس و ارتباطات اجتماعی دانشگاه آزاد اسلامی گفت: با توجه به مصوبه مجلس مبنی‌بر افزایش تعداد دانشجویان پزشکی در حال رایزنی و پیگیری هستیم که دانشگاه آزاد اسلامی نیز سهم خوبی از این افزایش را به خود اختصاص دهد.

 به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز، جلسه هیأت امنای دانشگاه آزاد اسلامی استان فارس به ریاست  محمد قربانی گلشن‌آباد سرپرست معاونت امور مجلس و ارتباطات اجتماعی دانشگاه آزاد اسلامی در واحد شیراز و با حضور آیت‌الله لطف‌اله دژکام نماینده ولی فقیه در استان فارس و امام جمعه شیراز،  محمدرضا قائدی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان فارس، حجت‌الاسلام  مهدی یعقوبی رئیس نهاد رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی استان فارس و سایر اعضا برگزار شد.

 قربانی در این جلسه گفت: اگر دانشگاه‌ها کارآمدی نداشته باشند، دانشجویان نیز تمایل به حضور نخواهند داشت. دغدغه امروز خانواده‌ها، اشتغال جوانان و مهارت آموزی است. 

وی بر جذب دانشجویان خارجی در دانشگاه آزاد اسلامی تأکید کرد و افزود: حضور دانشجویان خارجی موجب گسترش ارتباطات با کشورهای همسایه می شود. با توجه به مصوبه مجلس مبنی بر افزایش تعداد دانشجویان پزشکی در حال رایزنی و پیگیری هستیم که دانشگاه آزاد اسلامی نیز سهم خوبی از این افزایش را به خود اختصاص دهد.

آیت‌الله لطف‌اله دژکام نماینده ولی فقیه در استان فارس و امام جمعه شیراز همچنین در این جلسه گفت: دانشگاه آزاد اسلامی از بخش‌های مهم آموزش عالی کشور است و در جهات بسیاری دارای توفیقات خوبی است.

وی نقش دانشگاه آزاد اسلامی را در جذب دانشجویان بین الملل حائز اهمیت دانست و افزود: نگاه به بخش بین الملل در دانشگاه آزاد اسلامی در سال‌های اخیر قوت گرفته است که باید با عزم و جدیت این راه را ادامه دهیم.

در پایان این جلسه بودجه دانشگاه آزاد اسلامی استان فارس مورد تصویب قرار گرفت.

انتهای پیام/

کد خبر: 1151569

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =