چرا اصلاح‌طلبان در رسیدن به توافق تعجیل دارند؟

سخنگوی جبهه پیروان خط امام و رهبری با اشاره به عملیات روانی رسانه‌های جریان اصلاحات برای تعجیل دولت در رسیدن به توافق، درباره دلایل این اقدام توضیحاتی را ارائه کرد.

به گزارش گروه بین الملل ایسکانیوز، جبهه پیروان خط امام و رهبری، با بیان اینکه به طور کلی اصلاح طلبان از برجام سوء استفاده های زیادی کردند، گفت: این افراد انتخابات مجلس شورای اسلامی و ریاست جمهوری در آن دوره را تحت تاثیر برجامی که هنوز به نتیجه نرسیده بود، قرار دادند و حتی به وسیله آن رای مردم را کسب کردند. آن‌ها برجام را بدون آنکه چیزی عاید کشور شود، فتح الفتوح و یک دستاورد بزرگ دانستند.

وی با اشاره به هجمه رسانه‌های اصلاح‌طلب به دولت برای تعجیل در رسیدن به توافق، اظهار کرد: این اقدام رسانه‌های اصلاح طلب یک جور عملیات روانی است و هدف‌شان این است که گروه مذاکره کننده جدید نتواند وظایف‌اش را آنطور که باید و شاید انجام دهد. قطعا اصلاح طلبان از انجام این تخریبات، قصد خیر ندارند. 

سخنگوی جبهه پیروان خط امام و رهبری افزود: تیم مذاکره کننده جدید بر اساس سیاست‌های نظام و منافع کشور، زحمات زیادی می کشد ولی اصلاح طلبان نه‌تنها در این راستا کمک حال نبودند بلکه قدم به قدم، تحلیل‌های نادرست و تخریب‌های خاص خودشان را انجام دادند.

سجادی با تأکید بر اینکه بسیاری از این افراد مرعوب غرب هستند، تصریح کرد: این افراد منافع غرب را بهتر تشخیص داده و پیگیری می‌کنند تا منافع مردم، نظام و کشور ایران و به همین دلیل دست به چنین اعمالی می‌زنند.

وی ادامه داد: البته این تخریبات اصلاح طلبان دور از انتظار هم نیست زیرا این‌ها به دنبال توفیق تیم مذاکره کننده نیستند و نمی‌خواهند اشتباهاتی که در برجام صورت گرفته، برملا شده و دولت جدید توفیقات زیادی در این زمینه کسب کند.

سخنگوی جبهه پیروان خط امام و رهبری در پایان گفت: ان‌شاءلله تیم مذاکره کننده جدید با مسیر درستی که طی می‌کند، به نتایجی می‌رسد که دستاوردهای آن، هم رضای خدا و هم منافع ملت ایران را در پی داشته باشد.

منبع: فارس

انتهای پیام/

کد خبر: 1151576

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =