پیام تبریک دکتر طهرانچی به مناسبت روز پزشک

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی طی پیامی یکم شهریور، روز بزرگداشت فیلسوف و دانشمند نامدار، شیخ الرئیس بوعلی سینا و روز پزشک را به جامعه پزشکی ایران و به ویژه پزشکان دلسوز، متعهد و زحمتکش خانواده بزرگ دانشگاه آزاد اسلامی تبریک گفت.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز،  محمد مهدی طهرانچی، رئیس دانشگاه آزاد اسلامی طی پیامی یکم شهریور، روز بزرگداشت فیلسوف و دانشمند نامدار، شیخ الرئیس بوعلی سینا و روز پزشک را به جامعه پزشکی ایران و به ویژه پزشکان دلسوز، متعهد و زحمتکش خانواده بزرگ دانشگاه آزاد اسلامی تبریک گفت. متن پیام به شرح زیر است: 

بسمه تعالی
"با حمد و ستایش به محضر باری تعالی و درود بر پیامبرخاتم (ص)و اهل بیت‏کرامش‏که چراغ راه بشریت‏اند".

یکم شهریور، روز بزرگداشت فیلسوف و دانشمند نامدار، شیخ الرئیس بوعلی سینا و روز پزشک را به جامعه پزشکی ایران و به ویژه پزشکان دلسوز، متعهد و زحمتکش خانواده بزرگ دانشگاه آزاد اسلامی تبریک و تهنیت می گویم.
جامعه ایران بر خود می بالد، شخصیت به نام و بزرگمردی همچون بوعلی سینا در بطن تاریخ این کشور وجود دارد که الگویی تمام عیار به شمار می آید و جامعه پزشکی نیز به تاسی از تلاشها و دستاوردهای این حکیم گرانقدر حرکت می کنند.
روز بزرگداشت بوعلی سینا، فرصت مناسبی است که قدردان زحمات دلسوزانه، عاشقانه و متعهدانه نیک سرشتان عرصه درمان، بهداشت و سلامت جامعه باشیم؛ البته کادر درمان کشور در زمان شیوع ویروس کووید19 در کشور با از خودگذشتگی و همتی بی نظیر، کوشیدند مرهمی بر درد بیماران باشند، جا دارد از زحمات کادر درمان به ویژه خانواده پزشکی دانشگاه آزاد اسلامی تشکر داشته باشم و به روح همه رفتگان در این ایام درود بفرستم و یادشان را گرامی می دارم.
بی شک، حفظ و ارتقای سلامت جسمی و روحی هر فرد در جامعه یکی شاخص های اصلی و مهم برای توسعه پایدار محسوب می شود که پایداری در حوزه، سلامت، بهداشت و درمان، مسئولیتی سنگین و خطیر شناخته می شود، زیرا این خدمت رسانی انسان محور است و به دلیل سرعت بالای دستاوردهای ارزشمند پزشکی در زمینه های مختلف، به روز ماندن و افزایش دانش عمومی و تخصصی از اهمیت بالایی برخوردارست. 
باعث افتخار است که مجموعه پزشکی خانواده دانشگاه آزاد اسلامی در بخش آموزش و پژوهش پزشکی و ارائه خدمات سلامت محور در کشور نقش تعیین کننده ای دارد و به مسئولیت اجتماعی خود عمل می کند. امید است که با اجرای سند تحول و تعالی در حوزه پزشکی شاهد رشد چشمگیر آن باشیم که مسئله محوری و پاسخگویی به مشکلات در این حوزه توجه شده است و مطمئنا این مهم با همت و تعهد همه دست اندرکاران حوزه پزشکی دانشگاه میسر خواهد بود. 
بی تردید، تجربه کسب شده از زمان شیوع ویروس کرونا در کشور، دستاوردهای ارزشمندی را در حوزه پزشکی به جای گذاشته است و برای داشتن آینده ای مطلوب در حوزه سلامت ضرورت دارد یک باز طراحی جدید در برنامه ها داشته باشیم؛ مسلماً توجه بیشتر به رویکردهای علمی در جامعه به ویژه حوزه سلامت، می تواند ضامن مناسبی برای ارتقای امنیت سلامت جامعه باشد. 

ضمن تسلیت به مناسبت شهادت امام سجاد (ع)، روز پزشک را به همه اعضای خدوم این حوزه در دانشگاه آزاد اسلامی تبریک می‏گویم و امیدوارم این عزیزان همچون گذشته با تاسی از مکتب اباعبدالله الحسین (ع) در راه خدمت به مردم شریف ایران از هیچ کوششی دریغ نداشته باشند؛ برای همه آنان از درگاه خداوند متعال، عزت، سلامتی و توفیق روز افزون مسالت دارم.

محمد مهدی طهرانچی
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی

انتهای پیام/

کد خبر: 1151646

برچسب‌ها

وب گردی

وب گردی

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =