احتمال افزایش قیمت بلیت هواپیما

معاون وزیر راه وشهرسازی گفت:در شورای عالی هواپیمایی افزایش نرخ بلیت بررسی می‌شود.

به گزارش گروه اقتصادی ایسکانیوز، محمد محمدی بخش گفت : ایرلاین‌ها درخواست افزایش قیمت بلیت هواپیما را با توجه به افزایش هزینه‌ها داده اند که این درخواست در شورای عالی هواپیمایی در حال بررسی است.

او می گوید : شرکت های هواپیمایی با توجه به افزایش هزینه ها درخواست افزایش قیمت بلیت را داده اند که این در خواست در حال بررسی است و بعد از تصویب اعلام می شود اما افزایش ۳۰ درصدی تایید نمی شود. با شرکت های هواپیمایی که پذیرایی را انجام ندهند برخورد می کنیم.

محمدی بخش گفت: در پرواز های اربعین شرکت های هواپیمایی عراقی درخواست برای انجام پرواز کرده اند و از تمامی ظرفیت های ایرلاین ها استفاده خواهیم کرد اما مردم بدانند هوای فرودگاه نجف بسیار گرم است وشرایط آب وهوایی و حجم زیاد پرواز ها هم باید در نظر بگیرند . نرخ بلیت نجف ۶ میلیون تومان و برای مشهد به نجف هم ۷میلیون و ۸۰۰ هزار تومان است و مردم باید از سایت های شرکت های هواپیمایی خریداری کنند.

او می گوید تعداد پروازها در شهریور امسال نسبت به پارسال رشد بسیاری داشته است و هم اکنون ۱۵۷ هواپیما فعال در کشور داریم و با این تعداد هواپیما متوسط روزانه ۲میلیون و ۸۰۰ هزار نفر مسافر داخلی وخارجی جابه جا می شود به طوری که یک میلیون نفر متوسط پرواز افزایش داشته است. در حال تولید و بهره برداری هواپیمای سبک و فوق سبک هستیم و با همکاری دستگاه های از جمله وزارت دفاع(هسا) در حال ساخت هواپیمای مسافربری هستیم و تا زمانی که از انجام پرواز آن مطمئن نباشیم اقدامی نمی کنیم.

انتهای پیام/

کد خبر: 1151709

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =