بالاترین دستمزدها در لیگ جزیره اعلام شد

ستاره نیمکت نشین منچستر یونایتد بالاترین دستمزد را در بین بازیکنان لیگ برتر انگلیس دارد این درحالی است که ستاره آنفیلدی‌ها در رده ششم این فهرست است.

به گزارش گروه ورزشی ایسکانیوز، شبکه جهانی معتبر "capology فهرست بالاترین دستمزدهای بازیکنان را در لیگ برتر انگلیس اعلام کرد.

بیشتر بخوانید:

آشنایی با لقب ۳۲ تیم حاضر در جام جهانی ۲۰۲۲ فوتبال

نکته جالب اینکه کریستیانو رونالدو بازیکن نیمکت نشین منچستر یونایتد با اختلاف زیاد نسبت به دیگر بازیکنان بالاترین دستمزد را در بین بازیکنان شاغل در این لیگ دارد. رونالدو هفته‌ای ۵۱۵ هزار و ۳۸۵ پوند حقوق دریافت می کند.

رونالدو درحالی این حقوق بالا را دریافت می کند که جایگاه خود را در ترکیب اصلی از دست داده و در دیدار اخیر برابر لیورپول در دقیقه ۸۵ وارد میدان شد و هیچ نقشی در پیروزی تیمش نداشت.

خبرهای زیادی درباره جدایی رونالدو از شیاطین سرخ به گوش می رسد. این بازیکن از وضعیت خود در تیم راضی نیست و به دنبال تیمی است که در لیگ قهرمانان اروپا حضور داشته باشد.

در رده دوم این فهرست نام کوین دی بروین هافبک کلیدی منچستر سیتی قرار دارد که هفته ای ۴۰۰ هزار پوند حقوق دریافت می کند.

داوید دی خیا و ارلینگ هالند به صورت مشترک ۳۷۵ هزار  پوند حقوق دریافت می کنند تا در رده های سوم و چهارم قرار داشته باشند.

در رده پنجم این فهرست نام جیدون سانچو هافبک شیاطین سرخ وجود دارد که هفته ۳۵۰ هزار پوند حقوق دریافت می کند. محمد صلاح از لیورپول هم همین حقوق را دریافت می کند.

کاسمیرو، خرید جدید یونایتد هم با ۳۰۰ هزار پوند در هفته در رده نهم بالاترین دستمزدهای لیگ جزیره قرار دارد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1151761

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =