عامریان: صندوق فولاد دیگر حیاط خلوت نیست / مدیران صندوق با بریز و بپاش‌های گذشته مقابله کرده‌اند

بنا بر دعوت رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی و به منظور پیگیری وضعیت حقوق بازنشستگان صندوق فولاد، حسین عامریان مدیرعامل صندوق با حضور در جلسه این کمیسیون گزارش مبسوطی از وضعیت صندوق، اقدامات انجام شده، چالش ها و برنامه های پیش رو ارائه داد.

به گزارش گروه اقتصادی ایسکانیوز به نقل از روابط عمومی صندوق بازنشستگی فولاد، عامریان در این جلسه که نمایندگان سازمان برنامه و بودجه و دیوان محاسبات نیز حضور داشتند با اشاره به تاریخچه صندوق بازنشستگی فولاد به تشریح وضعیت صندوق در زمان شروع به کار تیم مدیریتی جدید صندوق پرداخت و با ارائه وضعیت شرکت های تابعه گفت: به لطف خدا و با تلاش مجاهدانه جوانان مومن انقلابی در شرکتها و با تدابیر اتخاذ شده به سمت سودآورشدن شرکتها حرکت می کنیم.

عامریان با اشاره به اقدامات و دستاوردهای مدیریت جدید صندوق در حوزه بازنشستگی گفت: با وجود مشکلات موجود، همیشه نگاه ویژه به تکریم بازنشستگان داشته ایم. تعریف سرفصل بودجه جداگانه برای رفاهیات آنان، افزایش سرانه درمان،حذف فرانشیز ، ارائه سفرهای زیارتی و سیاحتی به بازنشستگان تجهیز و به روز کردن دفاتر امور بازنشستگی و…بعضی از این اقدامات بوده است.

عامریان گفت: با توجه به‌ شرایط اقتصادی بازنشستگان و اهمیت این مقوله، درخواست داریم مجلس به صندوق فولاد نگاه ویژه ای داشته باشد.

نماینده سازمان برنامه و بودجه نیز گفت : صندوق فولاد یکی از پیچیده ترین صندوق های بازنشستگی است و دلیل انتخاب دکتر عامریان به عنوان مدیرعامل صندوق از سوی دولت توانایی ایشان در رفع مشکلات صندوق است.

وی ضمن بیان اینکه با ارائه متمم بودجه برای سال جاری تاحدودی به صندوق کمک خواهد شد افزود: در بودجه سال آینده اعتبار لازم را برای صندوق فولاد در نظر خواهیم گرفت.

نماینده دیوان محاسبات نیز از آمادگی دیوان برای کمک به حل مشکلات صندوق خبر داد.

وی گفت: ادغام شرکت های زیان ده به منظور افزایش بازدهی دارایی ها می تواند یک راهکار عملی برای صندوق بازنشستگی فولاد باشد.

در پایان عیسی زاده رییس کمیسیون اجتماعی با تقدیر از گزارش مبسوط و دقیق مدیرعامل صندوق فولاد گفت: صندوق فولاد شرایط خاصی دارد که اطمینان داریم دکتر عامریان و همکارانشان با روحیه جهادی و انقلابی می توانند مشکلات صندوق را رفع نمایند.

وی با تقدیر از توجه ویژه صندوق به تکریم بازنشستگان گفت: از هر اقدام صندوق در تکریم بازنشستگان و ارتقای خدمات رفاهی آنها تمام قد حمایت می کنیم .

وی با استقبال از عزم صندوق در فسادستیزی گفت صندوق فولاد دیگر حیاط خلوت نیست و با رانت خواری و بریز و بپاش هایی که از قبل بوده به شدت مقابله کرده است.

عامریان پس از این نشست با حضور در محل هیات رییسه مجلس با تعدادی از اعضای هیات رییسه دیدار کرد.

گفتنی است معاونان توسعه مدیریت و منابع و فنی و عملیات بیمه ای و مشاور مدیرعامل صندوق در امور مجلس و پیگیری های ویژه در این دیدارها حضور داشتند.

انتهای پیام/

کد خبر: 1152081

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =