برنامه هفته چهارم لیگ برتر فوتبال

پرونده بازی‌های هفته چهارم لیگ برتر فوتبال امروز با انجام ۴ دیدار بسته می‌شود.

به گزارش گروه ورزشی ایسکانیوز، امروز بازی‌های هفته چهارم لیگ برتر فوتبال امروز با انجام ۴ دیدار به پایان می‌رسد و در یکی از حساس‌ترین بازی ها، تیم فوتبال پرسپولیس با حضور بانوان هوادارش در ورزشگاه آزادی  به مصاف صنعت نفت آبادان می‌رود.  

پرسپولیس- صنعت نفت آبادان/ ساعت ۱۸:۳۰

تیم پرسپولیس هفته گذشته اولین بردش را برابر تیم آلومینیوم اراک  به دست آورد و طلسم نبردن این تیم  در اراک شکسته شد. البته مهاجمان پرسپولیس هنوز نتوانستند گلزنی کنند و  یک هافبک به نام میلاد سرلک اولین گل تیمش را به ثمر رساند.

بیشتر بخوانید:

اعلام اسامی داوران هفته سوم لیگ برتر فوتبال

لوکادیا مهاجم هلندی پرسپولیس هم در بازی با آلومینیوم نشان داد که بدنش آماده نیست و احتمال دارد امروز  در ترکیب اصلی سرخپوشان قرار نگیرد.  

سرخپوشان پایتخت قصد دارند با برد برابر تیم صنعت نفت آبادان دومین پیروزی خود را با حضور هواداران خوددر ورزشگاه آزادی  جشن بگیرند.

در آن طرف، تیم صنعت نفت آبادان با هدایت پرکاس نتایج خوبی گرفته است. این تیم آبادانی قصد دارد با کسب امتیاز برابر پرسپولیس با دست پر به آبادان برگردد، اما کار سختی برابر هواداران پرسپولیسی دارد.  

طالب ریکانی کاپیتان نفت آبادان  ۳ بازی اول فصل را به دلیل مصدومیت از دست داد، اما احتمالا مقابل پرسپولیس در ترکیب این قرار خواهد گرفت. حسن بیت سعید مهاجم آبادانی به دلیل مصدومیت  نمی‌تواند تیمش را در این بازی همراهی کند.  

تراکتور - هوادار/ ساعت ۱۸:۳۰

تیم تراکتور در در ۳ هفته اول لیگ برتر  بردی به دست نیاورده و فقط یک امتیاز از ذوب آهن گرفته است. این تیم تبریزی قصد دارد با حمایت هواداران پرشور خود با برتری برابر تیم هوادار اولین برد خود را در لیگ برتر فوتبال به دست آورد.   

سرخپوشان تبریزی با هدایت بردیف بازی تماشاگر پسندی ارائه می‌دهند، اما در نتیجه گیری ناموفق هستند و باید دید  آن‌ها می‌توانند در بازی با هوادار طلسم پیروز نشدن خود را بشکنند یا نه!

در آن طرف، تیم فوتبال هوادار هفته گذشته برابر تیم صنعت نفت آبادان شکست خورد. این تیم قصد دارد با برتری برابر تراکتور جبران مافات کند، اما کار سختی در تبریز پیش رو دارد.

ساکت الهامی توانسته تیم تراکتور را قهرمان جام حذفی کند و اکنون او سرمربی تیم هوادار است. الهامی شناخت خوبی از تیم سابقش تراکتور دارد و همین موضوع می‌تواند برای سرخپوشان دردسر ساز شود.  

 سپاهان - فولاد/ ساعت ۱۹

تیم‌های فوتبال سپاهان و فولاد نمی‌توانند در ورزشگاه نقش جهان به مصاف یکدیگر بروند، چون چمن این ورزشگاه را قارچ زده است؛ بنابراین این بازی  در ورزشگاه فولاد شهر اصفهان برگزار می‌شود.  

تیم سپاهان بعد از ۲ برد متوالی  هفته گذشته برابر گل گهرسیرجان  با گل  به خودی پیروزی را با مساوی عوض کرد، اما همچنان با ۷ امتیاز صدرنشین لیگ است.

طلایی پوشان اصفهانی قصد دارند با برتری برابر تیم فولاد صدرنشینی خود را تثبیت کنند، اما با حریف قدرتمندی مواجه هستند.    

در آن طرف، تیم فولاد خوزستان هم هفته گذشته توانست برابر تیم تراکتور به برد ارزشمندی دست یابد و اولین پیروزی فصل خود را جشن بگیرد.   

علیرضا فغانی چهره ویژه این بازی  است. او قضاوت این بازی را بر عهده دارد.   

تیم سپاهان فصل گذشته توانست تیم فولاد را شکست بدهد، اما در بازی برگشت در اهواز با نتیجه ۳ بر صفر شکست خورد.  

جدال مورایس مربی با تجربه با  نکونام مربی جوان در این بازی جذاب و دیدنی خواهد بود.  

مس رفسنجان - آلومینیوم اراک/ ساعت ۱۹:۳۰

تیم مس رفسنجان با وجود  ارائه بازی‌های زیبا هنوز نتوانسته در فصل جدید پیروز شود و تاکنون  ۳ مساوی به دست آورده است.  

شاگردان ربیعی قصد دارند با برد برابر آلومینیوم اراک طلسم تساوی‌های خود را بشکنند و اولین پیروزی خود را در خانه خود کسب کنند.  

تیم آلومینیوم  فصل گذشته  نتوانست تیم مس را شکست بدهد و یک مساوی و یک باخت در کارنامه‌اش دارد.

نتایج بازی های روز نخست هفته چهارم لیگ برتر فوتبال

پیکان ۰- ۰ نساجی مازندران

ملوان ۱- ۱ ذوب آهن

مس کرمان ۲- ۲ گل گهر سیرجان

نفت مسجد سلیمان۰-۰  استقلال

انتهای پیام/

کد خبر: 1152342

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =