عبدی: هدف اصلی ما موفقیت و صعود به جام جهانی است

سرمربی تیم ملی نوجوانان ایران گفت: هدف اصلی ما موفقیت و صعود به جمع ۴ تیم نهایی است و به این فکر می‌کنم که این توان را داریم با قهرمانی در آسیا مقتدرانه به جام جهانی صعود کنیم.

به گزارش گروه ورزشی ایسکانیوز، حسین عبدی با اشاره به اردوی مفید تیم ملی فوتبال نوجوانان در ازبکستان اظهار داشت: در این اردو به تمام اهداف خود دست پیدا کردیم و امیدوار شدیم که بتوانیم در بازی های رسمی نتایج خوبی را کسب کرده و به جام جهانی صعود کنیم.

بیشتر بخوانید:

گل‌محمدی: پرسپولیسِ من وقت‌کشی نمی‌کند

وی در ادامه در خصوص برنامه‌های تیم ملی نوجوانان در اردوی ازبکستان تصریح کرد: در بازی اول مقابل ازبکستان میزبان قرار گرفتیم. این تیم، تیم فوق العاده خوبی بود و ما توانستیم  تا دقیقه ۹۰ با یک گل از این تیم جلو بیفتیم اما سورپرایز داور این دیدار اعلام ۶ دقیقه وقت تلف شده بود که حتی یک دقیقه و ۳۰ ثانیه بعد از آن داور سوت پایان را به صدا درنیاورد و درست در همان دقایق گل تساوی را دریافت کردیم. این بازی در خانه ازبکستان برگزار می شد و با توجه به حضور برخی از مسئولان این کشور در استادیوم شرایط داوری به نوعی به سود آنها بود.

سرمربی تیم ملی افزود: در بازی دوم مقابل تاجیکستان در دیداری که می توانستیم حداقل ۴ گل به ثمر برسانیم با حساب ۲ بر ۱ برد خوبی را به دست آوردیم تا خودمان را با یک پیروزی و یک تساوی برای دیدار برابر ژاپن آماده کنیم.

عبدی در ادامه در خصوص مصاف تیم ملی برابر ژاپن گفت: ژاپن  یکی از تیم‌های مطرح آسیا است که سابقه قهرمانی در رده سنی نوجوانان را دارد. این بازی محک خوبی بود تا متوجه شویم تا چه حد با این قدرت برتر آسیا فاصله داریم که در این دیدار بچه ها فوق العاده بودند و توانستیم با نتیجه ۳ بر ۱ پیروزی برسیم.

سرمربی تیم فوتبال نوجوانان خاطرنشان کرد: در مجموع این اردو برای ما خیلی مفید بود. تیم ما تیم جوانی است و هرچقدر بازی های بین المللی اش بیشتر باشد به نفع فوتبال ما خواهد بود. ما برای حضور در این رقابت‌ها اهداف ویژه‌ای را در برنامه داشتیم که خوشبختانه با توجه به نتایج و شرایطی که در بازی‌های مان داشتیم می توانم بگویم از اهداف مان جلوتر هستیم.

عبدی با اشاره به برنامه بعدی تیم نوجوانان گفت: اواخر شهریورماه سفر به ژاپن و برگزاری سه بازی دوستانه با تیم ۱۶ ساله ها و ۲ بازی با تیم ۱۷ ساله های ژاپن را در تقویم خود داریم و می خواهیم  تیم را در این بازی های خوب محک زده و بتوانیم برای دیدارهایی که در مهرماه سال جاری در قرقیزستان داریم  آماده کنیم؛ هدف اصلی ما موفقیت و صعود به جمع ۴ تیم نهایی است و به این فکر می کنم که این توان را داریم با قهرمانی در آسیا مقتدرانه به جام جهانی صعود کنیم.

وی در ادامه در خصوص اهداف بلندمدت که می‌تواند برای تیم‌های پایه در رده‌های ملی داشت تصریح کرد: پیشرفت در رده های پایه تیم ملی می تواند زمینه را برای داشتن یک تیم ملی بزرگسال قوی در سال های آینده ایجاد کند. با توان فنی و پتانسیل بالایی که ما داریم می خواهیم آینده خوبی را برای فوتبال ایران در رده های سنی رقم بزنیم.

پیشکسوت فوتبال در ادامه با اشاره به انتخابات فدراسیون و انتخاب مهدی تاج به عنوان رئیس جدید گفت: همه دوستانی که در این انتخابات حضور داشتند به دنبال یک هدف بودند. آقای ماجدی، عزیزمحمدی و تاج همگی به دنبال تغییر شرایط و بهبود اوضاع فوتبال بودند. جا دارد که انتخاب مهدی تاج را به او تبریک بگویم. ان شالله او و همکاران بتوانند پس از ماه‌ها فراز و نشیب و استرس حاکم بر فضای فدراسیون و فوتبال، شرایط را به روال عادی برسانند و بتوانیم در جام جهانی خوش بدرخشیم.

عبدی در مورد انتظارات رده‌های سنی مختلف از فدراسیون فوتبال و ریاست آن گفت: خوشبختانه فوتبال ما در زمینه مربی، بازیکن و نیروی فنی از شرایط و پتانسیل خوبی برخوردار است و امیدواریم در تمام رده های سنی امکانات نرم افزاری و سخت افزاری لازم در اختیار تیم های ملی قرار بگیرد و از تیم های پایه به شکل ویژه حمایت شود تا با خیال راحت و بدون دغدغه بتوانیم با تمام قوا تیم هایی بسازیم که بتواند پشتوانه خوبی برای فوتبال ما در سال‌های آینده باشد.

پیشکسوت پرسپولیس اشاره‌ای نیز به وضعیت لیگ برتر به خصوص شرایط پرسپولیس در فصل جدید و بازی پیش روی سرخ‌پوشان برابر نفت آبادان داشت و گفت: درگیری من در اردوی تیم ملی باعث شده نتوانم بازی ها را به طور کامل دنبال کنم اما می دانم که پرسپولیس در این فصل سرمایه گذاری های خوبی را انجام داده و نیروهای مستعد و باتجربه را به خدمت گرفته و بدین ترتیب شرایط مهیا است تا این سرمایه گذاری ها با نتایج خوب و در نهایت کسب مقام قهرمانی به سرانجام برسد. امیدوارم پرسپولیس امشب در استادیوم آزادی و در حضور هوادارانش به پیروزی برسد و با برد مقابل حریفش امیدوارانه و با شرایط روحی خوبی آماده ادامه حضور در جمع مدعیان قهرمانی باشد و در نهایت در پایان فصل بتواند این عنوان را به دست آورد.

منبع: برنا

انتهای پیام// 

کد خبر: 1152360

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =