ابزار تاسف باشگاه فولاد خوزستان از بیانیه سپاهان

باشگاه فولاد خوزستان به بیانیه باشگاه سپاهان بعد از باخت به فولاد در هفته چهارم لیگ برتر واکنش نشان داد و آن را اقدامی در جهت فریب هواداران تیم اصفهانی دانست.

به گزارش گروه ورزش ایسکانیوز، در یکی از بازی های هفته چهارم لیگ برتر تیم فوتبال سپاهان برابر فولاد خوزستان با یک گل شکست خورد. در جریان این بازی که به میزبانی سپاهان در ورزشگاه فولادشهر برگزار شد، دو هوادار وارد زمین شدند. سپاهانی ها با انتشار بیانیه ای، مدعی شدند ورود این هواداران به زمین مشکوک و اقدامی از سوی فولادی ها بوده است.

بیشتر بخوانید:

نگاه خیلی‌ها به پرسپولیس منفی است

باشگاه فولاد هم امروز با انتشار پیامی، به این بیانیه واکنش نشان داد:

«اطلاعیه‌ای که باشگاه سپاهان درباره ورود دو تماشاگر به زمین در لحظات آخر بازی با فولاد، منتشر کرده، تاسف‌برانگیز است و احتمالاً کارکردی جز فریب هواداران این تیم ندارد.

در این اطلاعیه تلاش شده ورود آن دو هوادار را به باشگاه فولاد نسبت دهند و نتیجه بگیرند که سپاهان اگر در زمین خودش باخته، دلیلش همین اتفاق بوده.

بعید است کسی بازی سپاهان- فولاد را دیده باشد و به برتری بچه‌های تیم خوزستانی در بیشتر دقایق بازی گواهی ندهد. با این وجود در پاسخ به متنی که سپاهان منتشر کرده، چند نکته را یادآور می‌شویم:

۱- مسئول برقراری نظم در ورزشگاه، تیم میزبان است. سپاهان همانگونه که تصمیم گرفت علی‌رغم اعلام سازمان لیگ، بیش از ۳۰ درصد ورزشگاه را پر کند، باید مسئولیت هر گونه بی‌نظمی را هم به گردن بگیرد.

۲- هیچ دلیل و مدرکی وجود ندارد که ثابت کند، دو تماشاگری که وارد زمین بازی شدند، هوادار باشگاه فولاد بوده و توسط این باشگاه سازماندهی شده‌اند.

۳- اگر ماجرا همان طوری باشد که بیانیه‌نویس سپاهان روایت کرده و تماشاگر مذکور هوادار فولاد بوده و از طرف باشگاه مامور شده وارد زمین شود، چرا خللی در بازی ایجاد نمی‌کند و بی‌تفاوت از کنار توپ می‌گذرد تا جایی که داور هم ادامه بازی می‌دهد؟

۴- فیلم بازی را دوباره ببینید. در تمام دقایق بازی، سپاهان از آوردن توپ به محوطه جریمه ما و خلق موقعیت گل عاجز است. فقط یک بار این اتفاق می‌افتد و آن هم دقیقاً زمانی است که به خاطر ورود این دو تماشاگر، مدافعان ما تمرکزشان را از دست داده‌اند.

۵- برای ما در باشگاه فولاد، بازیکنان، کادر فنی و بالاتر از همه، هواداران سپاهان محترم هستند. به آن‌ها همیشه احترام گذاشته‌ایم، چه امروز که برخی از مسئولانش دست به فرافکنی زده‌اند و چه روزی که عده‌ای معتقد بودند که اشتباهات داوری به نفع این تیم در دو بازی از ۳ بازی اول لیگ، سهوی نبوده است.

۶- در دو بازی اخیر سپاهان را شکست داده‌ایم. پارسال ۳ به صفر در اهواز و امسال یک به صفر در فولادشهر. می‌دانیم این شکست‌ها برای سپاهان سنگین است، این را هم می‌دانیم که رقابت ما اینجا تمام نمی‌شود. بگذارید حرفی اگر داریم، در زمین بازی بزنیم، نه در رسانه‌ها و به قصد فریب هوادارانمان.»

منبع: مهر

انتهای پیام/

کد خبر: 1152526

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =