فنونی زاده:‌ تاج باید به پیشکسوتان فوتبال بیشتر اهمیت بدهد

پیشکسوت فوتبال گفت: اگر پیشکسوتی بخواهد برای دیدن یک بازی به ورزشگاه برود، اجازه ورود به او نمی‌دهند. این کمیته می‌تواند از حق و حقوق پیشکسوتان فوتبال ایران دفاع کند.

به گزارش گروه ورزشی ایسکانیوز، مرتضی فنونی‌زاده، درباره انتخاب مهدی تاج به عنوان رئیس فدراسیون فوتبال اظهار داشت: تاج یکی از مدیران و روسای فدراسیونی است که در فوتبال ایران قدمت و سابقه زیادی دارد و پست نایب رئیسی کنفدراسیون آسیا را دارد. با اینکه در پرونده مارک ویلموتس انتقادات زیادی به او شد، اما برای فوتبال ایران زحمت کشیده است. تاج می‌تواند برای فوتبال موثر باشد و کارهای مفیدی برای فوتبال ایران انجام دهد. باید از زحمات میرشاد ماجدی که سرپرست فدراسیون بود نیز تشکر و قدردانی کرد.

بیشتر بخوانید:

همدانی: تاج می‌تواند حواشی فوتبال ایران را مدیریت کند

وی با اشاره به اینکه برای پیشرفت و رشد هر رشته ورزشی باید همدلی به معنای واقعی صورت گیرد، عنوان کرد: تمام کسانی که در فوتبال ایران مدیر هستند و مسئولیتی دارند باید با همبستگی و اتحاد مشکلات فوتبال ایران را مرتفع کنند. در این راه هم ماجدی و محمدی، ۲ کاندیدای دیگر انتخابات فدراسیون فوتبال باید به تاج کمک کنند. رئیس فدراسیون هم باید از ماجدی و محمدی در پست‌های حساس برای کمک به فوتبال استفاده کند. در دنیای حرفه‌ای ورزش، تیمی همیشه حرف اول را می‌زند که تمامی مسئولان حتی با اختلاف سلیقه با یکدیگر برای پیروزی کشورشان با هم متحد می‌شوند.

*تاج باید به پیشکسوتان فوتبال بیشتر اهمیت بدهد

پیشکسوت فوتبال در خصوص استعفای برخی از مسئولان فدراسیون فوتبال تصریح کرد: تا آغاز رقابت‌های جام جهانی زمان زیادی باقی نمانده است، برخی از مسئولان در پست‌های مختلف در فدراسیون بعد از انتخاب مهدی تاج از سمت‌های خود استعفا کردند. تیم ملی یک کشور مثل باشگاه نیست و هر فردی که مسئولیتی دارد باید همانند سرباز در خدمت کشورش باشد.

فنونی‌زاده درباره اینکه فدراسیون تاج باید به پیشکسوتان فوتبال بیشتر اهمیت بدهد، تاکید کرد: هم اکنون فدراسیون فوتبال کمیته پیشکسوتان ندارد و امیدوارم این فدراسیون این کمیته را راه‌اندازی کند و همچون سال‌های گذشته یک اتاق به پیشکسوتان بدهند تا بدین ترتیب مشکلات قدیمی‌های فوتبال بهتر بررسی و پیگیری شود. اگر پیشکسوتی بخواهد برای دیدن یک بازی به ورزشگاه برود، اجازه ورود به او نمی‌دهند. این کمیته می‌تواند از حق و حقوق پیشکسوتان فوتبال ایران دفاع کند.

*مربی ایرانی بهترین جانشین برای اسکوچیچ است

وی در پاسخ به این سوال که آیا مهدی تاج کی‌روش را به سرمربیگری تیم ملی فوتبال بازخواهد گرداند، گفت: با اینکه کی‌روش به تیم ملی فوتبال ایران بیایید خیلی از حاشیه‌ها جمع می‌شود، اما ابتدا ۵۰ میلیارد تومان پول بیت‌المال را خواهد گرفت تا در جام جهانی ۳ بازی روی نیمکت تیم ملی بنشیند. بهتر است که اسکوچیچ تا پایان جام جهانی بماند و بعد از آن درباره نیمکت تیم ملی تصمیم بگیرند. اگر قرار باشد مربی را تغییر بدهند، بهتر است مربی ایرانی بگذارند چون بهترین گزینه است.

منبع:‌ میزان

انتهای پیام/

کد خبر: 1152744

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =