دوره توان‌افزایی توسط مرکز شاهد و ایثارگران دانشگاه آزاد اسلامی برگزار شد

رئیس مرکز امور شاهد و ایثارگران دانشگاه آزاد اسلامی درباره برگزاری دوره توان‌افزایی اساتید و درس آشنایی با دفاع مقدس گفت: این دوره توان‌افزایی توسط مرکز شاهد و ایثارگران دانشگاه آزاد اسلامی و برای ۵۳۲ استاد از ۲۳ مرداد تا ۶ شهریور به میزبانی ۱۰ استان دانشگاه آزاد اسلامی برگزار شد.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز، هجدهمین جلسه شورای سیاست‌گذاری حوزه شاهد و ایثارگران دانشگاه آزاد اسلامی صبح امروز به ریاست فرزاد جهان‌بین معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی و با حضور  احمد صالحی آرا رئیس مرکز امور شاهد و ایثارگران دانشگاه آزاد اسلامی و دیگر اعضا برگزار شد.

 صالحی آرا در این جلسه به ارائه گزارشی از برگزاری دوره توان‌افزایی اساتید درس آشنایی با دفاع مقدس پرداخت و گفت: این دوره توان‌افزایی توسط مرکز شاهد و ایثارگران دانشگاه آزاد اسلامی و برای ۵۳۲ استاد از ۲۳ مردادماه تا ۶ شهریورماه به میزبانی ۱۰ استان دانشگاه آزاد اسلامی برگزار شد.

وی با بیان اینکه در این دوره تمامی اساتید درس دفاع مقدس واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی حضور داشتند، اظهار کرد:  دوره توان افزایی اساتید درس آشنایی با دفاع مقدس با استقبال مناسب اساتید برگزار و نتایج اثربخشی در پی داشت.

در این جلسه مصوب شد نشست‌هایی با حضور چهره‌های ملی با موضوعات دفاع مقدس و همچنین همایش ملی اساتید درس آشنایی با دفاع مقدس به مدت سه روز در استان خوزستان با مشارکت سازمان مناطق آزاد برگزار شود. 

انتهای پیام/

کد خبر: 1152747

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =