درخواست بسیج دانشجویی دانشگاه امام صادق(ع) از رئیس جمهور/ با ورود به پرونده انتخابات پرحاشیه فدراسیون فوتبال از حیثیت نظام پاسداری کنید

بسیج دانشجویی دانشگاه امام صادق(ع) در نامه‌ای از رئیس جمهور درخواست کرد تا با ورود به پرونده پرحاشیه انتخابات فدراسیون فوتبال از حیثیت نظام جمهوری اسلامی نزد افکار عمومی پاسداری کند.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز، بسیج دانشجویی دانشگاه امام صادق(ع) در نامه از حجت الاسلام ابراهیم رئیسی، رئیس جمهور درخواست کرد تا با ورود به پرونده پرحاشیه انتخابات فدراسیون فوتبال از حیثیت نظام جمهوری اسلامی نزد افکار عمومی پاسداری کند.

در بخش اول از این نامه آمده است: چند روزی است که انتخاب پر حاشیه فدراسیون فوتبال جمهوری اسلامی ایران به نقل محافل ورزشی کشور بدل شده و فضای وسیعی از افکار عمومی را با خود درگیر کرده و در این میان آنچه عیان است ضربه شدید وارده به حیثیت نظام جمهوری اسلامی در نزد افکار عمومی است. همین مسئله چنان اهمیتی دارد که نیازمند دستور هرچه سریعتر جنابعالی برای پیگیری موضوع و گزارش به مردم است.

در این نامه مطرح شده است: انتخابات فدراسیون فوتبال در حالی برگزار شد که تخلفات مکرری مطابق با آیین نامه‌های داخلی در مراحل مختلف انتخابات توسط مجریان انتخابات به ویژه کمیته بدوی و هیئت رئیسه فوتبال روی داد که عملاً قانونی بودن انتخاب مهدی تاج به عنوان ریاست فدراسیون فوتبال و حتی اصل برگزاری انتخابات را زیر سوال برده است.

در این نامه تاکید شده است: مهدی تاج رئیس منتخب فعلی و مستعفی سابق فدراسیون فوتبال در سال ۹۸ پس از افتضاح پرونده سرمربی سابق تیم ملی فوتبال مارک ویلموتس و ائتلاف بیش از ۱۵۰ میلیارد تومان از پول بیت المال برای دست نیاوردهای این مربی به بهانه مشکلات قلبی و البته با هدف فرار از پاسخگویی فدراسیون را ترک کرد؛ اما بعد از کمتر از ۳ سال که آب‌ها از آسیاب افتاد و تیم در آستانه حذف ایران به جام جهانی صعود کرد دوباره به صحنه بازگشته و مثلاً می‌خواهد و لجن کاری‌های دوره گذشته خود را جبران کند.

در این نامه بیان شده است: البته رزومه تاج به همین جا ختم نمی‌شود و ردپای عوامل دولت گذشته در برخی تعاملات و ارتباطات او به ویژه حمایت لابی‌های صنعتی و اقتصادی مرتبط با معاون اول دولت گذشته از رئیس غیرقانونی جدید فدراسیون مشهود بوده و همه این‌ها این شبهه را تقویت می‌سازد که افراد مغرض با طراحی این سناریو به دنبال تضعیف جایگاه مردمی و اعتبار دولت جنابعالی هستند تا ورود متخلفان به مسندهای حساس را به عنوان نشانه عدم وجود نظارت دقیق و فساد ستیزی در این دولت مورد بهره‌برداری قرار داده و حتی فراتر از آن نظام اسلامی را متهم به فساد سیستماتیک کنند.

در بخش پایانی این نامه آمده است: تهدید استقلال و هویت مستقل حاکمیت به واسطه مکاتبات برون مرزی هدایت شده از داخل کشور و تعلل در برخورد با متخلفان به بهانه ترس کاذب از مداخله فیفا و afc با نقش‌آفرینی مستقیم لابی سعودی بحرینی موجب بدبینی و تضعیف باور عمومی نسبت به اجرای عدالت در نظام شده و معاندان جمهوری اسلامی به همین بهانه مبنای عدالت خواهی و فساد ستیزی نظام را مورد هجمه قرار دادند. تولید و انتشار چیزی حدود ۵ میلیون محتوا در کمتر از ۴۸ ساعت در فضای مجازی درباره این موضوع خود مویدی بر اثبات این مدعاست. در پایان از شما تقاضا داریم ضمن بررسی دقیق موضوع و اتخاذ دستورات لازم از حیثیت نظام جمهوری اسلامی نزد افکار عمومی پاسداری کند و از تکرار موارد مشابه پیشگیری کنید.

انتهای پیام/

کد خبر: 1152821

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =