مسکن ارزان به آرزو تبدیل شده است

مدیرعامل سازمان ملی زمین و مسکن با تاکید بر ضرورت ایجاد دبیرخانه فعال حوزه صنعتی سازی با همکاری معاونت فناوری ریاست جمهوری گفت: ارزان سازی مسکن با صنعتی سازی برای مردم به یک آرزو تبدیل شده است.

به گزارش گروه اقتصادی ایسکانیوز، علیرضا فخاری در همایش فناورانه صنعت ساختمان و مسکن اظهار کرد: صنعتی سازی مسکن از گذشته مد نظر بوده و سابقه آن به قبل از انقلاب برمی‌گردد. در ابتدا نیروهای مسلح توانستند کارخانه های خانه سازی در کشور ایجاد کنند که به دلایل مختلف صنعتی سازی ابتر ماند.

بیشتر بخوانید:

هواشناسی ایران / کاهش ۱۴ درجه‌ای دما در برخی استان ها

وی افزود: امروز باید با رویکرد جدید به صنعتی سازی و چابک سازی مسکن پرداخته شود.

وی با طرح این پرسش که چرا امروز نمی‌توانیم اتصالی بین اندیشه ورزی و صنعتی سازی داشته باشیم، تصریح کرد: صنعتی سازی مسکن در امر نیازهای جامعه به درستی فرهنگ سازی نشده است.

معاون وزیر راه و شهرسازی اضافه کرد: ارزان سازی مسکن با استفاده از صنعتی سازی برای مردم به یک آرزو تبدیل شده است. اینکه فقط از صنعتی سازی حرف بزنیم کاری از پیش نخواهیم برد.

فخاری با طرح این پرسش که مسئول بسترسازی برای صنعتی سازی کیست، گفت: باید با همکاری معاونت فناوری ریاست جمهوری، دبیرخانه فعال حوزه صنعتی سازی مسکن ایجاد شده و به رسمیت شناخته شود تا به عنوان مرجع رجوع صاحبنظران مورد استفاده قرار گیرد.

منبع: تسنیم

انتهای پیام/

کد خبر: 1152837

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =