جزئیات جدید از نحوه پرداخت اقساط وام ضروری بازنشستگان

اداره کل امور مالی صندوق بازنشستگی کشوری در خصوص اصلاح اقساط بازپرداخت وام ضروری ۱۲ میلیون تومانی بازنشستگان این صندوق، اطلاعیه‌ای صادر کرد.

به گزارش گروه اجتماعی ایسکانیوز، در اطلاعیه صندوق بازنشستگی کشوری آمده است: بدین وسیله اعلام می‌نماید، بنا به مصوبات شورای پول و اعتبار، وصول کارمزد سالانه وام‌های قرض الحسنه متفاوت از تسهیلات عادی بوده و می‌بایست در ماه اول و اولین ماه سال‌های آتی شامل ماه سیزدهم و بیست و پنجم از گیرنده تسهیلات، دریافت شود.

بیشتر بخوانید

حقوق بازنشستگان بر اساس احکام جدید پرداخت می‌شود

بر همین اساس، صندوق بازنشستگی کشوری به منظور رفاه بازنشستگان عزیز، کارمزد سالانه را در مبلغ اقساط ماهانه تقسیط نموده و طی ۳۶ ماه از حقوق و مزایای دریافت کنندگان وام کسر و به بانک صادرات واریز نموده که در نتیجه، این امر باعث افزایش مبلغ به میزان ۵ هزار و ۸۰۰ تومان نسبت به اقساط قبلی گردیده است.

بدیهی است که در حال حاضر محاسبه اقساط ماهانه مرداد ماه ۱۴۰۱ برای کلیه تسهیلات ۱۲ میلیون تومانی، وفق ضوابط قانونی فوق الذکر اصلاح شده و اقساط بازپرداخت اصلاح شده با احتساب تقسیط کارمزد سالانه از حقوق بازنشستگان تا تسویه کامل ماهانه کسر خواهد شد. خاطرنشان می‌سازد مبلغ کارمزد همان ۴ درصد با دوره بازپرداخت ۳۶ ماهه به بانک صادرات ایران می‌باشد.

انتهای پیام /

کد خبر: 1152881

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =