اولین مرکز پارک علم و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی در واحد اسلامشهر افتتاح شد

معاون فناوری و نوآوری دانشگاه آزاد اسلامی استان تهران زیرساخت های موجود در دانشگاه آزاد اسلامی واحد اسلامشهر برای ایجاد مرکز پارک علم و فناوری را مناسب دانست و افزود: چنین زیرساخت هایی در واحدهای رتبه اول استان تهران وجود ندارد.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز، مراسم افتتاح اولین مرکز پارک علم و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی با حضور سید محمد جواد صدری مهر رئیس پارک علم و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی، حامد افشاری معاون فناوری و نوآوری دانشگاه آزاد اسلامی استان تهران و رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم و فناوری پردیس، حسین اصغری شیوایی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد اسلامشهر و جمعی از مسئولان در دانشگاه آزاد اسلامی واحد اسلامشهر برگزار شد.

افشاری در این مراسم با بیان اینکه مراکز پارک های علم و فناوری هیچ تفاوتی با پارک های اصلی ندارند، گفت: تمامی قوانین و امتیازات جاری بر پارک ها در مراکز پارک ها نیز قابل استفاده است.

وی زیرساخت های موجود در دانشگاه آزاد اسلامی واحد اسلامشهر برای ایجاد مرکز پارک علم و فناوری را مناسب دانست و افزود: چنین زیرساخت هایی در واحدهای رتبه اول استان تهران نیز وجود ندارد و می توانیم دانشگاه آزاد اسلامی واحد اسلامشهر را در خصوص پتانسیل ایجاد پارک علم و فناوری به عنوان واحدی ویژه در سطح استان تهران بدانیم.

معاون فناوری و نوآوری دانشگاه آزاد اسلامی استان تهران وجود پارک علم و فناوری را بستری مناسب برای حمایت از اشتغال علمی فارغ التحصیلان و دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی عنوان کرد و افزود: واحد اسلامشهر با بهره گیری از این امتیاز ویژه می تواند در سطح استان تهران در بین واحدهای دیگر دانشگاهی پیشتاز باشد.

در ادامه این مراسم حاضرین از نمایشگاه دستاوردهای فناورانه و نوآورانه واحدهای صنعتی مستقر در پارک علم و فناوری پردیس اسلامشهر بازدید و از نزدیک با فعالیت‌های این واحدهای صنعتی آشنا شدند.

گفتنی است پارک علم و فناوری پردیس اسلامشهر در مجتمعی به مساحت 67 هزار متر مربع ایجاد شده است.

انتهای پیام/

کد خبر: 1153014

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =