مشخصات آپارتمان‌های ۳ میلیاردی تهران

در گزارش زیر به بررسی مشخصات آپارتمان‌های ۳ میلیاردی تهران خواهیم‌ پرداخت.

به گزارش گروه اقتصادی ایسکانیوز، اگر با سرمایه ۳ میلیارد تومان قصد سرمایه‌گذاری در تهران را دارید، واحد های مختلف در مناطق مختلفی را مییتوانید انتخاب کنید. ما در این گزارش با توجه به متراژ، امکانات و موقعیت مکانی هر واحد، خانه‌های ۳ میلیارد تومانی تهران را مورد بررسی قرار داده‌ایم تا شما را در انتخاب واحد بهتر راهنمایی کرده و سرمایه‌گذاری خوب و مطمئنی را تجربه کنید.

بیشتر بخوانید:

قیمت روز آپارتمان در تهران چهارشنبه ۱۶ شهریور ۱۴۰۱

با سرمایه ۳ میلیارد تومان، شما می‌توانید واحدی ۸۹ متری در محله جیحون با سنی معادل ۶ سال و ۲ اتاق خواب را خریداری کنید.

همچنین واحدی ۱۱ ساله در جنت‌آباد شمالی، با متراژ ۵۰ متر و ۱ اتاق خواب، ارزشی بالغ‌بر ۳ میلیارد تومان دارد.

آپارتمانی ۲۰ ساله در تهرانپارس‌غربی با متراژ ۶۹ متر و ۲ اتاق خواب، در روز های گذشته معادل ۲ میلیارد و ۹۶۷ میلیون تومان قیمت‌گذاری شده است.

برای خرید واحد آپارتمانی ۶۸ متری در پیروزی با توجه به اینکه ۱۶ سال از ساخت آن گذشته است و ۲ اتاق خواب دارد، به بودجه‌ای معادل ۲ میلیارد و ۹۰۰ میلیون تومان احتیاج دارید.

همچنین شما با بودجه‌ای بالغ‌بر ۲ میلیارد و ۹۰۰ میلیون تومان، می‌توانید واحدی نوساز با متراژ ۴۷ متر و ۱ اتاق خواب را در محله پونک خریداری کنید.

آپارتمانی ۶۰ متری در طرشت درحالی که ۱۰ سال از ساخت آن می‌گذرد و ۱ خوابه است، ارزشی معادل ۲ میلیارد و ۹۸۵ میلیون تومان دارد.

همچنین خانه‌ای ۵۵ متری در صادقیه، با ۱ اتاق خواب درحالی که ۲۱ سال از ساخت آن گذشته است، قیمتی معادل ۳ میلیارد تومان دارد.

توجه داشته‌باشید این ارقام براساس واحدهایی است که در تهران به فروش گذاشته شده و قطعا به طور دقیق قیمت مسکن در محله‌های یاد شده را تبیین نمی‌کند. قیمت مسکن در هرمنطقه مطابق با سن بنا، امکانات واحد، کوچه و خیابان، شرایط مالک و فروشنده و... متفاوت خواهد بود.

انتهای پیام/

کد خبر: 1153104

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =