ماجرای تخریب پانسیون دخترانه ابریشم چه بود؟

بررسی‌های میدانی خبرنگار ایسکانیوز از تخریب پارکینگ پانسیون دخترانه ابریشم حکایت دارد.

به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز، یکی از ساکنان پانسیون دخترانه ابریشم با ارسال فیلمی به ایسکانیوز از تخریب این خوابگاه و بیرون ریختن وسایل ساکنان آن خبر داده بود. بازدیدهای میدانی خبرنگار ایسکانیوز حاکی از آن بود که هم اکنون فقط پارکینگ این خوابگاه تخریب شده و سایر پانسیونرها هنوز در طبقات فوقانی این ساختمان ساکن هستند.

از قرار معلوم، پانسیون ابریشم از سوی سازمان آتش‌نشانی از جمله ساختمان‌های پرخطر شناخته شده؛ به همین دلیل بخشی از پارکینگ این ساختمان به دلیل تغییر کاربری تخریب شده است.

یکی از ساکنان این پانسیون در گفت‌وگو با ایسکانیوز درباره شایعاتی که پیرامون تخریب ساختمان مطرح می‌شود، اظهار کرد: در حال حاضر پانسیون تخریب نشده است و من هم‌اکنون ساکن همین خوابگاه هستم.

وی ادامه داد: تنها قسمت پارکینگ این ساختمان تخریب شده است و مسئولان به هیچ عنوان وسایل ساکنان خوابگاه را به بیرون ساختمان منتقل نکرده‌اند. 

عمار زمانی مدیر پانسیون دخترانه ابریشم نیز در گفت‌وگو با خبرنگار ایسکانیوز با بیان اینکه ساختمان این خوابگاه خصوصی با مشکل ایمنی مواجه است، خاطرنشان کرد: این ساختمان از سوی سازمان آتش‌نشانی به عنوان ساختمان‌های پرخطر شناخته شده است. 

وی بیان کرد: بر اساس اعلام سازمان آتش‌نشانی، خوابگاه ابریشم باید سریعا تخلیه شود. مالکان نمی‌توانند ۲ تا ۳ میلیارد تومان هزینه برای ایمن‌سازی این ملک را متقبل شوند، به همین منظور آتش‌نشانی حکم تخلیه این ملک را صادر کرده است. ما نیز به دلیل امنیت ساکنان خوابگاه، در حال تخلیه این مکان هستیم.

مدیر پانسیون دخترانه ابریشم گفت: در حال حاضر ساکنان خوابگاه ابریشم به مجموعه دیگری انتقال داده شده‌اند، همان‌طور که مشاهده می‌کنید وسیله هیچ فردی به بیرون ریخته نشده است. ما باید کل ملک را تخلیه کنیم اما به دلیل تغییراتی که در پارکینگ ساختمان ایجاد کرده‌ بودیم، مجبور به تخریب آن شدیم؛ زیرا باید این طبقه را به حالت قبلی خود باز می‌گرداندیم.

وی افزود: در حال حاضر می‌خواهیم ضرورت تخلیه سایر طبقات را به ساکنان خوابگاه اعلام کنیم، زمانی را هم برای انتقال و جابجایی دانشجویان در نظر گرفته‌ایم.

انتهای پیام/

کد خبر: 1153107

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =

    نظرات

    • نظرات منتشر شده: 1
    • نظرات در صف انتشار: 0
    • نظرات غیرقابل انتشار: 0
    • مریم IR ۰۱:۰۱ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۷
      0 0
      ما رو به مکان دیگه ای منتقل کردند؟!؟! این آقا يك خوابگاه تازه تاییس دارند و به ما اعلام کردند یا دوبرابر اجاره پرداخت میکنید و اجازه دارید بیاید اونور یا باید برید بیرون ما قرارداد چندماهه داریم بازم این حرفو زدند چندتا از بچه ها قرارداد بردن خوابگاه جدید قراردادو پاره کردن الان همه حالشون بده مگه ما قرارداد چندماهه نداریم چرا باید مجبورمون کنن دوبرابر پول بدیم