حمایت دانشگاه آزاد از قهرمانان ورزشی/ برای تقویت حوزه‌های ورزشی در دانشگاه فعالیت می‌کنم

رکورد دار کانگو جامپ ایران گفت: همواره در تلاش برای بهبود فعالیت‌های ورزشی و فراهم کردن بستر مناسب‌تر برای دانشجویان ورزشکار در بخش فرهنگی و ورزشی دانشگاه هستیم. در جلسات مختلف سعی می‌کنم تا مسائل و مشکلات را بازگو کنم تا برایشان راه حل مناسب یافت شود؛ همچنین با همکاری دانشگاه، دوره‌های معتبر علمی، ورزشی و ‌کلاس‌های تمرینی برای پرسنل دانشگاه و دانشجویان برگزار می‌کنیم.

سارا جعفری، رکورد دار کانگو جامپ ایران در گفت‌وگو با خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز به سوابق فعالیت خود در رشته‌های مختلف ورزشی اشاره کرد و گفت: از سن ۶ سالگی ورزش را شروع کردم و در زمینه‌های مختلفی از جمله ژیمناستیک، وزنه برداری، تمرین‌های قدرتی و هوازی و همچنین در ورزش‌های رزمی فعالیت داشته‌ام. به جز رقابت‌های کانگو جامپ، در مسابقات ورزش‌های رزمی استانی و کشوری نیز حضور داشته‌ام و در بازه زمانی کمتر از ۷ سال، موفق به کسب ۸ مدال طلا و ‌یک مدال نقره در این مسابقات شدم.

دانشجوی دانشگاه آزاد اسلامی واحد رشت با تاکید به نقش ویژه خانواده در مسیر موفقیت خود بیان کرد: در ابتدای مسیر خانواده خیلی با فعالیت‌های ورزشی موافق نبودند و بیشتر حمایت‌هایشان در زمینه‌های علمی و تحصیلی بوده است؛ اما به درستی مسیری که در ذهن و درونم وجود داشت، اعتقاد داشتم و بدون توجه به افکار مخالف آن را دنبال کردم که همین موضوع باعث شد تا خانواده به مرور زمان و با مشاهده موفقیت‌های کسب شده، از مخالف تبدیل به مشوق شوند.

او که از فعالین دانشجویی و فرهنگی دانشگاه نیز می‌باشد، در خصوص چالش‌های این حوزه در دانشگاه اظهار کرد: همواره در تلاش برای بهبود فعالیت‌های ورزشی و فراهم کردن بستر مناسب‌تر برای دانشجویان ورزشکار در بخش فرهنگی و ورزشی دانشگاه هستیم. در جلسات مختلف سعی می‌کنم تا مسائل و مشکلات را بازگو کنم تا برایشان راه حل مناسب یافت شود؛ همچنین با همکاری دانشگاه، دوره‌های معتبر علمی، ورزشی و ‌کلاس‌های تمرینی برای پرسنل دانشگاه و دانشجویان برگزار می‌کنیم. البته لازم به ذکر است که گاهی مسائل و چالش‌های مطرح شده جدی گرفته نمی‌شوند؛ اما قطعاً با همراهی و با حمایت مسئولین دانشگاه شاهد نتایج بسیار خوبی خواهیم بود.

جعفری در خصوص مشکلات تحصیل و ورزش حرفه‌ای خود به شکل همزمان و همچنین راهکار موفقیت در هر دو حوزه بیان کرد: ‌ورزش تمام زندگی من است و به همین دلیل، هم قسمت علمی و هم قسمت عملی این ورزش را با علاقه تقویت می‌کنم. من تقریباً تمام ساعت‌های روزانه خود را،چه به صورت مطالعات ورزشی و چه به صورت عملی، با ورزش پر می‌کنم؛ شخصاً معتقدم هیچ کاری غیر ممکن نیست و تنها کافیست علاقه حقیقی و قلبی وجود داشته باشد و آن زمان است که تمام مسیرها به خودی خود هموار خواهند شد.

رکورد دار کانگو جامپ ایران به نحوه آشنایی خود با این رشته ورزشی اشاره کرد و گفت: حدود دو سال پیش از طریق سمینار «ایروبیک استپ کانگو جامپ» با این رشته آشنا شدم؛ سپس راجع به این ورزش تحقیق کردم و از سال گذشته آموزش این رشته را آغاز کردم. آنکه توانستم به همه تکنیک‌های کانگو جامپ مسلط شوم، آموزش‌های خصوصی، دوره‌های کارگاهی و مربیگری را تحت نظر هیات ورزش‌های همگانی گذراندم؛ البته، پیش از این هم در مجموعه‌های مختلف ورزشی به مربیگری پرداخته بودم.

وی با اشاره به حمایت مسئولین دانشگاه محل تحصیل خود، افزود: هرچند تا پیش از شکستن این رکورد، مسئولین دانشگاه را مطلع نکرده بودم، اما همواره در هر حوزه‌ای که فعالیت داشتم، مشوق من بوده‌اند و لازم است تا از اساتید و مسئولین دانشگاه آزاد اسلامی واحد رشت، بابت حمایت‌هایشان، تشکر کنم.

خبرنگار: دیبا شعاعی دیلمی

پایان پیام/

کد خبر: 1153111

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =