از سرگیری پروازها در فرودگاه بین‌المللی حلب

فرودگاه بین‌المللی حلب که پس از حمله هوایی جنگنده‌های رژیم صهیونیستی از سرویس‌دهی خارج شده بود، امروز به حالت عادی باز خواهد گشت.

به گزارش گروه بین‌الملل ایسکانیوز، وزارت حمل و نقل سوریه، امروز (جمعه)، خبر داد که پروازها در فرودگاه بین‌المللی حلب از سر گرفته خواهد شد.

بیشتر بخوانید:

سوریه در برابر تجاوزات اسرائیل سکوت نخواهد کرد

بنابر گزارش امروز (جمعه) خبرگزاری رسمی سوریه (سانا) به نقل از وزارت حمل و نقل این کشور، پروازها، امروز جمعه نهم سپتامبر سال ۲۰۲۲ ساعت ۱۲ به وقت محلی از سر گرفته خواهد شد.

طبق اعلام وزارت حمل و نقل سوریه، کادر سازمان کل هواپیمایی سوریه با همکاری دیگر شرکت‌های وابسته به این سازمان فرودگاه بین‌المللی حلب را که بخش‌هایی از آن پس از تجاوز اخیر ارتش رژیم صهیونیستی تخریب شد، بازسازی کرده است.

خبرگزاری رسمی سوریه (سانا)، سه‌شنبه‌شب گزارش داده بود که رژیم صهیونیستی با حملات هوایی، برای دومین بار طی یک هفته اخیر، فرودگاه حلب را هدف قرار داده است. 

بر اساس این گزارش، حدود ساعت ۲۰:۱۶ شامگاه سه شنبه، رژیم صهیونیستی با شلیک چند موشک از سمت مدیترانه در غرب لاذقیه، فرودگاه بین‌المللی حلب را هدف قرار داد. این تجاوز، خسارات مادی به باند هواپیماهای مسافربری فرودگاه وارد آورد و آن را از سرویس‌دهی خارج کرد.

وزارت خارجه سوریه با انتشار بیانیه‌ای حملات هوایی اخیر رژیم صهیونیستی علیه زیرساخت‌های غیرنظامی این کشور را جنایت جنگی خواند. 

وزارت خارجه سوریه در حساب توئیتری خود نوشت: «تکرار تجاوزات رژیم صهیونیستی به ویژه هدف قرار دادن سیستماتیک و عمدی مراکز غیرنظامی در سوریه که آخرین مورد آن نیز هدف قرار دادن فرودگاه بین‌الملل حلب بود، به موجب قانون بین‌المللی در حد جنایت جنگی است و بایستی اسرائیل مورد بازخواست قرار گیرد».

منبع: فارس

انتهای پیام

کد خبر: 1153226

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =